[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Posta Romana lanseaza o aplicatie pentru a reduce „masiv” timpii de asteptare la ghiseu

20 decembrie 2017

Compania Naţională Poşta Română lansează serviciul online MyAWB, care permite clienţilor să renunţe total la formularele completate de mână, în schimbul unei soluţii rapide, pe internet.

Se asteapta ca serviciul, care este disponibil pe site-ul companiei, sa conduca la „reducerea masivă a timpilor de aşteptare pentru toţi clienţii noştri cu acces la internet”, potrivit comunicatului de presa.

Clientul isi face cont pe MyAWB, în doar câteva minute, dupa care alege serviciul de trimitere. Aplicaţia îi va comunica preţul şi va genera AWB-ul cu cod de bare. Dupa aceasta faza, clientul se poate deplasa la oficiile abilitate cu coletul sau scrisoarea pe care vreia să o trimita şi AWB-ul generat de aplicaţie.

„De acum totul devine mult mai simplu, clienţii având posibilitatea să expedieze mai rapid trimiterile. Scanarea codului de bare durează doar câteva secunde şi introduce automat în sistem toate datele necesare. Noi ne asigurăm că expediţia ajunge la destinaţie. Anterior acestui serviciu, clienţii erau obligaţi să completeze cu pixul, pe hârtie, datele de expediţie, iar oficianţii Poştei Române să transcrie în sistem, manual, aceleaşi date.”, se mai arata in comunicat.

Posta Romana precizeaza ca dezvoltarea aplicaţiei online MyAWB s-a făcut cu resurse proprii, „cu multe ore de muncă şi teste numeroase”.

MyAWB are funcţionalităţi multiple şi pentru persoanele juridice, care au acces, în cadrul aplicaţiei, la o bază de date proprie din care pot genera rapoartele şi listele de care au nevoie.

Serviciul MyAWB funcţionează, în acest moment, doar în oficiile poştale abilitate.

„Clienţii sunt rugaţi să verifice lista oficiilor, înainte să se prezinte la ghişeu. În funcţie de feed-back-ul pe care îl vom primi, în perioada următoare, atât din reţea, cât şi de la clienţi, vom lua decizia de a extinde serviciul MyAWB.”, precizeaza compania.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?