[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Posesorii de Visa care cumpara de pe eMag folosind optiunea „Plata cu 1 click” primesc 40 lei la fiecare tranzactie de minim 150 lei

5 noiembrie 2015

Visa si eMag demareaza prima campanie comuna prin care ofera vouchere de pana la 40 de lei, la fiecare tranzactie, pentru posesorii de carduri Visa care cumpara de minim 150 lei de pe site-ul eMag, sau prin aplicatia de mobil eMag, in perioada 2-15 noiembrie 2015. Voucherele sunt primite automat de toti posesorii de card Visa, persoane fizice sau juridice, cu exceptia clientilor de tip reseller.

Daca tranzactia cu cardul Visa este realizata online pe www.emag.ro sau prin aplicatia de mobil fara a activa optiunea “Plata cu 1 click”, valoarea voucherelor va fi de 20 de lei. Voucherul se dubleaza pentru cei care activeaza optiunea la momentul tranzactiei.

„Optiunea “Plata cu 1 click” este cel mai rapid si sigur mod de a plati intrucât toate comenzile pot fi achitate printr-un simplu click. Datele cardului nu sunt stocate sau inregistrate in niciun moment. Practic, utilizatorii introduc datele de card in momentul activarii optiunii cardului. Acestuia ii este asociat un cod numeric criptat, care va fi utilizat pentru platile viitoare.”, potrivit comunicatului de presa.

Voucherele vor fi transmise pe email clientilor pana la data de 22 noiembrie, iar in luna decembrie vor putea fi utilizate pentru cumparaturi realizate la eMAG si achitate online cu cardul Visa.

Campania “Cardul tau Visa iti da motive de shopping!” reprezinta prima initiativa lansata in cadrul parteneriatului strategic incheiat in luna octombrie de Visa Europe, cel mai mare procesator de plati din Europa, si eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, pentru incurajarea clientilor sa foloseasca plata cu cardul la cumparaturile online.

Parteneriatul strategic dintre Visa Europe si eMAG include si o serie de actiuni de informare cu privire la cumparaturile online, precum si viitoare campanii promotionale pentru platile cu carduri Visa pe site sau prin aplicatia eMAG de mobil.

Comentarii (2)
  1. Client spune:

    A beneficiat cineva de oferta e-Mag „plata cu 1 click”?
    Mai exact sunt curios daca exista persoane care au incercat si au si reusit utilizarea aplicatiei pentru mobil in perioada 13 nov-15 nov. Eu am incercat sa lansez o comanda de pe platforma pentru android in intervalul specificat, dar a fost imposibil.
    Personal, am avut sentimentul ca sunt protagonistul unei mari pacaleali, sau pentru a fi mai radical, un beneficiar al unei „reclame mincinoase” avand ca scop doar promovarea unor servicii, nu neaparat si acordarea beneficiilor promise. Din pacate au implicat in aceasta campanie chiar institutii bancare serioase prin care s-au promovat (vezi VISA, ING) si a caror imagine consider ca a fost stirbita prin asemenea practici. Dar asta e treaba lor…
    La sesizarile mele repetate, e-Mag-ul, desi initial prin operatorii din call center, a recunoscut o problema in sistem care urma sa se remedieze in cel mai scurt timp, in final nu a mai recunoscut nimic….Culmea ironiei … dupa trei zile de la prima mea sesizare privind nefunctionarea aplicatiei, nu isi mai recunosc nici o vina, dar imi ofera „ajutor” un voucher de 40 ron, in locul celui pe care l-as fi putut obtine in urma utilizarii aplicatiei. Nu au inteles ca pentru mine si probabil ca si pentru alte persoane, nemultumirea principala nu era neaparat legata de beneficiile financiare pe care le ofereau si pe care le-am „ratat” din cauza deficientei tehnice, ci era vorba de atitudinea lipsita de respect fata de client. Intelegeam ca aplicatia are ceva probleme si nu se putea utiliza daca ar fi existat o minima comunicare eficienta. Mai concret cred ca era foarte simpla publicarea unui banner prin care sa anunte problema tehnica si eventual sa isi ceara si ceva scuze…nu sa te lase sa iti pierzi timpul si sa iti consumi nervii incercand sa le bagi bani in buzunar. Ar fi fost o dovada de minim respect fata de noi clientii. Cu o saptamana inainte am trait o experienta aproximativ similara. Am comandat la acelasi magazin online un voucher cadou, dar… din cauza unor probleme tehnice neanuntate a fost livrat dupa mai mult de 24 de ore de la comanda si plata, desi in descrierea produsului se specifica cu privire la livrare ca se realizeaza in cateva minute. Atunci mi-au inchis gura cu un voucher de 10 lei…dar macar si-au cerut si scuze.
    Cred ca ar fi timpul sa inteleaga si comerciantii nostri ca unii clienti isi doresc si o bruma de respect si nu sunt dispusi sa accepte chiar orice umilinta din partea lor. Poate ca daca suntem mai multi care luam atitudine fata de practicile lor vom reusi sa ii determinam sa nu mai aplice tot felul de politici de majorare a preturilor fix inainte de o mult trambitata reducere, sa faca super oferte care de fapt sunt o mare pacaleala sau situatii de genul celor intamplate mie si descrise mai sus.
    Eu intentionez sa ma adresez autoritatilor competente pentru a clarifica aceasta situatie si … daca mai exista vreo urma de dreptate pe lumea asta … macar sa le fie scazut putin profitul. Poate ca la una, doua, … o suta de astfel de sanctiuni ca urmare a sesizarilor noastre vor reactiona si vor aborda cu mai multa atentie si respect relatia lor cu clientii.
    Ca o concluzie, daca sunt persoane care au avut aceleasi probleme ca si mine legate de aceasta campanie si doresc sa se alature demersului meu , pot lasa un mesaj pe adresa de mail respectclientul@gmail.com. De asemenea si persoanele cu pregatire juridica care sunt dispuse sa ofere un sprijin benevol acestei cauze sunt binevenite.

  2. Tavi spune:

    M-am izbit si eu de aceeasi problema la „plata cu un click”. M-au cam pierdut de client, mă reorientez către altii mai seriosi.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?