Visa si eMag demareaza prima campanie comuna prin care ofera vouchere de pana la 40 de lei, la fiecare tranzactie, pentru posesorii de carduri Visa care cumpara de minim 150 lei de pe site-ul eMag, sau prin aplicatia de mobil eMag, in perioada 2-15 noiembrie 2015. Voucherele sunt primite automat de toti posesorii de card Visa, persoane fizice sau juridice, cu exceptia clientilor de tip reseller.
Daca tranzactia cu cardul Visa este realizata online pe www.emag.ro sau prin aplicatia de mobil fara a activa optiunea “Plata cu 1 click”, valoarea voucherelor va fi de 20 de lei. Voucherul se dubleaza pentru cei care activeaza optiunea la momentul tranzactiei.
„Optiunea “Plata cu 1 click” este cel mai rapid si sigur mod de a plati intrucât toate comenzile pot fi achitate printr-un simplu click. Datele cardului nu sunt stocate sau inregistrate in niciun moment. Practic, utilizatorii introduc datele de card in momentul activarii optiunii cardului. Acestuia ii este asociat un cod numeric criptat, care va fi utilizat pentru platile viitoare.”, potrivit comunicatului de presa.
Voucherele vor fi transmise pe email clientilor pana la data de 22 noiembrie, iar in luna decembrie vor putea fi utilizate pentru cumparaturi realizate la eMAG si achitate online cu cardul Visa.
Campania “Cardul tau Visa iti da motive de shopping!” reprezinta prima initiativa lansata in cadrul parteneriatului strategic incheiat in luna octombrie de Visa Europe, cel mai mare procesator de plati din Europa, si eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, pentru incurajarea clientilor sa foloseasca plata cu cardul la cumparaturile online.
Parteneriatul strategic dintre Visa Europe si eMAG include si o serie de actiuni de informare cu privire la cumparaturile online, precum si viitoare campanii promotionale pentru platile cu carduri Visa pe site sau prin aplicatia eMAG de mobil.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: