[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Visa Europe incurajeaza romanii sa cumpere prin card, inclusiv contactless, oferindu-le premii in valoare de peste 170.000 lei

24 noiembrie 2015

Visa Europe deruleaza, in perioada 23 noiembrie – 31 decembrie 2015, campania promotionala de iarna si ofera zilnic un premiu in valoare de 1.000 de euro pentru cumparaturile platite in magazine sau online cu cardul. Campania traditionala de iarna Visa se desfasoara in acest an sub sloganul “Plateste cu Visa si poti transforma orice intr-un cadou de 1.000 de euro”. La aceasta campanie participa automat toti posesorii de carduri Visa emise de cele 17 banci din Romania participante, indiferent de tipul de card, care realizeaza cel putin o plata online sau la POS la comerciantii din Romania sau din strainatate.

„Obiectivul campaniei este incurajarea platilor cu cardul indiferent de valoarea cumparaturilor realizate in perioada sarbatorilor de iarna, cand consumatorii au de ales intre numeroase oferte si promotii la diverse bunuri si servicii.”, potrivit comunicatului de presa.

“Sezonul sarbatorilor de iarna este una dintre cele mai frumoase, dar si cele mai aglomerate perioade din an. Acest lucru se reflecta si in comportamentul nostru de plata cu cardul, atat in ceea ce priveste tipul achizitiilor pe care le facem, cat si faptul ca avem tendinta sa lasam cumparaturile pe ultima suta de metri. Astfel, cea mai aglomerata zi din an in ceea ce priveste sumele platite cu carduri Visa s-a inregistrat in ultimii doi ani pe data de 23 decembrie, iar peste jumatate dintre cumparaturile realizate cu doua zile inainte de Craciun au fost la supermarketuri, benzinarii si magazine de imbracaminte pentru familie. Prin campania traditionala de iarna ne dorim sa recompensam consumatorii si sa dam posibilitatea castigatorilor sa utilizeze premiile oricum si oricand isi doresc”, a declarat Catalin Cretu, director regional pentru Romania, Croatia si Slovenia, Visa Europe.

Fiecare tranzactie efectuata cu un card Visa in perioada campaniei reprezinta o inscriere automata la tragerile la sorti saptamanale si, implicit, o sansa in plus de castig, fara sa existe un plafon maxim de inscrieri. Mai mult, cumparatorii care platesc contactless, tehnologie care ofera un plus de rapiditate, primesc automat doua sanse de castig in tragerile la sorti.

Valoarea totala a premiilor acordate in cadrul campaniei de iarna din 2015 este de peste 170.000 lei, iar orice posesor de card Visa poate castiga mai multe premii in lei, echivalentul a 1.000 de euro fiecare.

Despre Visa Europe
Visa Europe este o companie de tehnologii de plata detinuta şi operata de bancile membre şi alti furnizori de servicii de plati din 38 de tari din Europa. Visa Europe este cel mai mare procesator de tranzactii din Europa, responsabil de procesarea a peste 18 miliarde de tranzactii anual. In Europa, exista peste 500 de milioane de carduri Visa si 1 € din fiecare 6€ cheltuiti este pe un card Visa. Cheltuielile totale realizate pe cardurile Visa depasesc 2.000 miliarde de euro, in timp ce cheltuielile efectuate la POS reprezinta 1.500 miliarde de euro.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?