Tot mai multi romani isi cumpara online mancare, acest comportament devenind un obicei de consum. Marturie stau platformele online de mancare care cresc cu mult peste media pietei de comert electronic.
Astfel, platforma locală de comenzi online de mâncare Oliviera, deţinută de grupul bulgar HelloHungry, a înregistrat anul acesta venituri brute de patru ori mai mari faţă de anul trecut, numărul de comenzi procesate crescând de asemenea de aproape patru ori, potrivit reprezentanţilor HelloHungry.
„Veniturile brute totale au crescut anul acesta cu 297%, iar numărul de comenzi cu 270% faţă de 2015. Peste 50% din comenzi sunt generate de aplicaţia mobilă, iar numărul este în continuă creştere în condiţiile în care tehnologia se îmbunătăţeşte, iar consumatorii încep să folosească tot mai multe servicii de pe dispozitivele mobile“, a declarat Vladimir Davchev, fondatorul HelloHungry.
Grupul deţine platforma BGmenu.com, cel mai mare serviciu de comenzi de mâncare online şi de catering din Bulgaria, pe piaţa locală intrând în urmă cu doi ani prin achiziţia platformelor autohtone Quicky.ro şi Oliviera.ro. Între timp însă, Quicky a trecut sub brandul Oliviera.
In portofoliul Oliviera intra peste 350 de restaurante care acopera mai mult de 35 de tipuri de bucatarie.
„Tot ce trebuie sa faci este sa-ti alegi orasul si strada unde vrei sa primesti comanda si noi iti afisam doar restaurantele de la care poti comanda. Pe langa livrare, cu noul nostru serviciu Takeout, poti comanda de pe drum, iar comanda o poti ridica direct de la restaurant.”, precizeaza compania.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: