Foodpanda, platforma de comenzi online de mâncare cumpărată recent de gigantul german Delivery Hero, are în plan ca anul viitor să lanseze noi servicii pentru consumatori şi pentru parteneri şi să îşi crească prezenţa în anumite oraşe din provincie în care activează deja, start-up-ul urmând totodată să înceapă să genereze profit.
„În prima parte a anului ne vom axa pe lansarea unor servicii noi – proiect corporate şi sistem de loializare (Panda Wallet). De asemenea, suntem în discuţii cu cei mai mari doi furnizori de soluţii software de gestiune dedicate restaurantelor pentru a integra aplicaţia Foodpanda. Iar în ultimele două trimestre din 2017 vom pune accent pe dezvoltarea serviciului pe pieţele din Oradea, Arad şi Iaşi“, a declarat Radu Bălăceanu, CEO-ul Foodpanda în România.
Proiectul dedicat segmentului corporate presupune semnarea unui contract între Foodpanda şi companiile care vor să le ofere angajaţilor posibilitatea de a-şi comanda mâncare la birou la tarife reduse cu circa 10-15%, iar sistemul de fidelizare permite acumularea de puncte de loializare într-un portofel electronic – Panda Wallet, cu care se pot plăti apoi comenzi.
Sursa: Ziarul Financiar
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: