[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Platforma Startarium propune democratizarea procesului de finantare prin crowdfunding

22 august 2019

Te afli în fața unei oportunități: să ai acces dintr-odată la resurse, oameni, buget și know-how pentru a-ți lansa ideea de afacere cu aplomb – fie că pregătești un produs de design, o carte, un business cu valori sociale, un mobile app, o cafenea sau… ideea ta care e?

„Startarium Crowdfunding Makeathon e un heirup antreprenorial pentru cei hotărâți să își lanseze propria afacere. Cea mai nouă și mai amplă inițiativă Startarium dedicată crowdfundingului, o desfășurare de forțe în urma căreia 10 antreprenori ambițioși vor crea campanii de crowdfunding pentru ideile lor, iar apoi le vor lansa zgomotos pe 3 noiembrie – fără scuze și fără amânări – cu efortul colectiv al unei echipe de peste 50 de mentori, consultanți și creativi.”, anunta platforma.


Platforma pentru startup-uri Startarium a anunţat, miercuri, că demarează Startarium Crowdfunding Makeathon, un proiect dedicat finanţării prin crowdfunding din România, iar 10 antreprenori români îşi vor lansa şi finanţa afacerile simultan.

”În proiectul Startarium Crowdfunding Makeathon se pot înscrie atât cei care nu sunt încă antreprenori, dar sunt hotărâţi să facă primii paşi în lumea antreprenoriatului şi au deja ideea clară pe care vor să o lanseze, cât şi cei care sunt deja antreprenori şi vor să obţină validarea pieţei pentru un nou produs sau serviciu”, se arată în comunicat.

Desfăşurat între 19 august şi 15 decembrie, şi având în centru un weekend de acţiune pentru lansarea simultană a campaniilor de crowdfunding ale antreprenorilor din proiect, Startarium Crowdfunding Makeathon aduce la un loc peste 50 de mentori, consultanţi de business, experţi în digital marketing, designeri şi graficieni, producători video, copywriters şi specialişti media.

În plus, după lansarea campaniilor de crowdfunding, Startarium va investi 20.000 de euro pentru promovarea acestora, aşa încât să aibă mai multe şanse să-şi atingă obiectivele de testare şi finanţare.

”Am ales crowdfunding-ul din acelaşi motiv pentru care i-am şi dedicat o secţiune proprie pe platforma Startarium: e un instrument în care credem, un mecanism care democratizează procesul de finanţare şi în acelaşi timp te trece printr-o experienţă completă de învăţare: de la ideaţie şi prototipare până la branding, marketing şi vânzări”, declară Adina Creţu, Project Manager Startarium.

Lansat în 2016 sub umbrela metaforei “Orașul Antreprenorilor”, Startarium este locul în care antreprenorii existenți sau în curs de devenire au acces la tot ce au nevoie pentru a lansa și a crește o afacere de succes. O inițiativă Impact Hub și ING, platforma este construită pe 3 piloni – învățare, testare și finanțare – și îsi structurează beneficiile în mai multe module funcționale: instrumente de business, cursuri online, interviuri cu antreprenori români, platformă proprie de crowdfunding, mentorat, networking și pitching.

De la momentul lansarii si pana in prezent, platforma Startarium a ajuns la 32.960 membri, antreprenori înregistrați în comunitate. In aceasta perioada, au fost publicate 3.140 de idei de afaceri si s-au obtinut premii si finantari pentru startup-uri de peste 470.000 euro.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?