Corsar Online, compania care administreaza magazinul online CEL.ro, anunta ca platforma Marketplace a inregistrat o crestere importanta in 2018, atingand pragul de 950 parteneri inregistrati si 800.000 de produse listate de parteneri.
Marketplace a fost lansat in luna martie a anului 2018, iar pentru dezvoltarea platformei s-au investit 500.000 euro, fonduri destinate echipamentului si a tehnologiei software, dezvoltarea fiind realizata intern cu ajutorul propriei echipe a companiei.
Retailerul online anunta ca inca de la stadiul de dezvoltare a Marketplace-ului, obiectivul a fost „de a oferi partenerilor o platforma usor de folosit si inteles, cu minime cunostinte tehnice, dar si comunicare constanta, prin aprobarea instanta a contului de Marketplace si semnarea rapida a contractului.”
„Dorim sa ne asiguram ca experienţa in Marketplace este una impecabila atat pentru client, cat şi pentru vanzator. in acest sens asistam si supervizam toata experienţa clientului, verificam mail-urile aferente tranzacţiei, ii anunţam cand comanda a fost facturata, cand va fi livrata si cerem feedback asupra experientei clientului’’, declara CEO-ul companiei Corsar Online, Tiberiu Pop.
La final de 2018, Corsar Online anunta ca Marketplace a adus venituri de 10.000.000 RON din cele peste 30.000 de comenzi inregistrate de la lansarea platformei. In prezent, pe platforma magazinului online se pot gasi 1300 de categorii de produse, iar cele mai importante cresteri de vanzari se regasesc la categorii precum casa si gradina, accesorii telefoane, mobila, fashion si cosmetica, bricolaj si articole sportive.
„Marketplace-ul CEL.ro reprezinta o oportunitate rapida, simpla si eficienta de a comercializa produse online si se adreseaza atat comerciantilor online si offline, cat si importatorilor sau producatorilor. Platforma permite furmizorilor sa isi stabileasca singuri conditiile comerciale, taxele de livrare, politica si taxele de retur, dar si preturile.”, mai precizeaza compania.
CEO-ul CEL.ro, Tiberiu Pop, declara ca platforma Marketplace reprezinta o directie principala de crestere pentru companie, acesta afirmand ca efectul platformei se simte pe doua planuri: diverisifica experienta de cumparare pentru clientii CEL.ro si contribuie la dezvoltarea pietii de e-commerce din Romania.
Pentru anul 2019, retailerul online isi propune ca obiectiv sa inregistreze inca 4000 de comercianti noi, care sa aduca peste 2 milioane de produse, iar in acest sens „isi va concentra toate eforturile pe procese, fluxuri si automatizari suplimentare, ajutandu-i pe parteneri sa vanda mai mult”.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: