Platforma ING Business a ajuns la circa 5.000 de clienti la iunie 2019. 30% dintre autentificarile pe platforma provine de pe telefonul mobil.

4 septembrie 2019

ING Business, platforma de digital banking destinată clienţilor cu o cifra de afaceri anuala de minim 2 mil. lei si maxim 450 mil. lei, a înregistrat o creştere semnificativă, ajungând la aproape 5.000 de clienţi, iar creşterea însumează atât clienţi noi, cât şi migranţi de pe platformele anterioare, potrivit unui raport al ING România, citat de ZF.

„La 9 luni de la introducerea noului model operaţional (urmând predilecţia clienţilor ING pentru digital şi self-service), clienţii au utilizat platforma ING Business pentru operaţiunile zilnice şi în interacţiunile cu banca prin modulele de comunicare şi self-service. Mai mult, 30% dintre autentificările în ING Business provin de pe telefonul mobil“, a transmis banca.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?