ING Business, platforma de digital banking destinată clienţilor cu o cifra de afaceri anuala de minim 2 mil. lei si maxim 450 mil. lei, a înregistrat o creştere semnificativă, ajungând la aproape 5.000 de clienţi, iar creşterea însumează atât clienţi noi, cât şi migranţi de pe platformele anterioare, potrivit unui raport al ING România, citat de ZF.
„La 9 luni de la introducerea noului model operaţional (urmând predilecţia clienţilor ING pentru digital şi self-service), clienţii au utilizat platforma ING Business pentru operaţiunile zilnice şi în interacţiunile cu banca prin modulele de comunicare şi self-service. Mai mult, 30% dintre autentificările în ING Business provin de pe telefonul mobil“, a transmis banca.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: