Platforma Glami.ro, un catalog online de fashion care a generat 24.000 de comenzi si vanzari de 2 mil. euro in sase luni

28 decembrie 2017

Compania cehă Fashion Inspiration Group, care a intrat pe piaţa locală în luna iunie a acestui an prin intermediul platformei online glami.ro, dedicată retailerilor de modă, şi-a atins ţinta de venituri generate pentru parteneri pentru 2017 – 2 milioane euro, înainte de sfârşitul anului. Pentru primul an de funcţionare în România, iunie 2017 – mai 2018, ţinta companiei este de a genera peste 4 milioane euro pentru magazinele online de modă înregistrate pe platformă.

„2018, primul an petrecut în întregime pe piaţa din România, ar putea avea o creştere de 10 ori a numărului de vizitatori noi, dintre care 40% din trafic către magazinele online de fashion locale”, potrivit reprezentanţilor companiei.

În decurs de şase luni, platforma Glami România a ajuns de la 20 de magazine online şi aproximativ 150.000 de produse, la 60 de magazine online şi peste 340.000 de produse listate de la peste 3.000 de branduri. Practic, Glami.ro, care în prezent are peste 90.000 de vizitatori zilnici, este de fapt un catalog online care reuneşte articole de modă de la o serie de branduri şi retaileri de modă.

În total, Glami România a generat peste 24.000 de comenzi partenerilor, dintre acestea 80% fiind direcţionate către magazinele online internaţionale. Printre retailerii online de modă de pe piaţa locală înregistraţi pe glami.ro se numără FashionUP, Fashion Days, LPP Group, Answear, Zoot şi epantofi.ro.

România a fost a opta ţară în care a fost lansat catalogul online de fashion Glami, Fashion Inspiration Group fiind prezentă şi în Germania, Polonia, Slovacia, Ungaria, Franţa, Italia şi Spania. În decurs de patru ani ani compania a crescut de la o echipă de patru oameni la peste 150 de angajaţi în moua ţări.

Sursa: ZF

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?