Platforma Glami.ro, un catalog online de fashion care a generat 24.000 de comenzi si vanzari de 2 mil. euro in sase luni

28 decembrie 2017

Compania cehă Fashion Inspiration Group, care a intrat pe piaţa locală în luna iunie a acestui an prin intermediul platformei online glami.ro, dedicată retailerilor de modă, şi-a atins ţinta de venituri generate pentru parteneri pentru 2017 – 2 milioane euro, înainte de sfârşitul anului. Pentru primul an de funcţionare în România, iunie 2017 – mai 2018, ţinta companiei este de a genera peste 4 milioane euro pentru magazinele online de modă înregistrate pe platformă.

„2018, primul an petrecut în întregime pe piaţa din România, ar putea avea o creştere de 10 ori a numărului de vizitatori noi, dintre care 40% din trafic către magazinele online de fashion locale”, potrivit reprezentanţilor companiei.

În decurs de şase luni, platforma Glami România a ajuns de la 20 de magazine online şi aproximativ 150.000 de produse, la 60 de magazine online şi peste 340.000 de produse listate de la peste 3.000 de branduri. Practic, Glami.ro, care în prezent are peste 90.000 de vizitatori zilnici, este de fapt un catalog online care reuneşte articole de modă de la o serie de branduri şi retaileri de modă.

În total, Glami România a generat peste 24.000 de comenzi partenerilor, dintre acestea 80% fiind direcţionate către magazinele online internaţionale. Printre retailerii online de modă de pe piaţa locală înregistraţi pe glami.ro se numără FashionUP, Fashion Days, LPP Group, Answear, Zoot şi epantofi.ro.

România a fost a opta ţară în care a fost lansat catalogul online de fashion Glami, Fashion Inspiration Group fiind prezentă şi în Germania, Polonia, Slovacia, Ungaria, Franţa, Italia şi Spania. În decurs de patru ani ani compania a crescut de la o echipă de patru oameni la peste 150 de angajaţi în moua ţări.

Sursa: ZF

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Nic Marius Balaceanu – Founder & CEO Lendrise

„For more than a week now, ScoreRise enrolls daily hundreds of users through an innovative facial recognition interface. Enrollment takes less than a minute and it does not require presence of a human operator or video recording. And, of course, it stays fully GDPR compliant with help from Reff & Associates and Deloitte Romania.”

Sondaj
Romania este ultima tara membra UE care nu a transpus in legislatia romaneasca Directiva europeana revizuita a serviciilor de plata (PSD2). Cand credeti ca se va intampla totusi acest lucru?
48 votes · 48 answers
Voteaza
NoCash