Compania cehă Fashion Inspiration Group, care a intrat pe piaţa locală în luna iunie a acestui an prin intermediul platformei online glami.ro, dedicată retailerilor de modă, şi-a atins ţinta de venituri generate pentru parteneri pentru 2017 – 2 milioane euro, înainte de sfârşitul anului. Pentru primul an de funcţionare în România, iunie 2017 – mai 2018, ţinta companiei este de a genera peste 4 milioane euro pentru magazinele online de modă înregistrate pe platformă.
„2018, primul an petrecut în întregime pe piaţa din România, ar putea avea o creştere de 10 ori a numărului de vizitatori noi, dintre care 40% din trafic către magazinele online de fashion locale”, potrivit reprezentanţilor companiei.
În decurs de şase luni, platforma Glami România a ajuns de la 20 de magazine online şi aproximativ 150.000 de produse, la 60 de magazine online şi peste 340.000 de produse listate de la peste 3.000 de branduri. Practic, Glami.ro, care în prezent are peste 90.000 de vizitatori zilnici, este de fapt un catalog online care reuneşte articole de modă de la o serie de branduri şi retaileri de modă.
În total, Glami România a generat peste 24.000 de comenzi partenerilor, dintre acestea 80% fiind direcţionate către magazinele online internaţionale. Printre retailerii online de modă de pe piaţa locală înregistraţi pe glami.ro se numără FashionUP, Fashion Days, LPP Group, Answear, Zoot şi epantofi.ro.
România a fost a opta ţară în care a fost lansat catalogul online de fashion Glami, Fashion Inspiration Group fiind prezentă şi în Germania, Polonia, Slovacia, Ungaria, Franţa, Italia şi Spania. În decurs de patru ani ani compania a crescut de la o echipă de patru oameni la peste 150 de angajaţi în moua ţări.
Sursa: ZF
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: