Platforma George si-a dublat utilizatorii activi in trim. I 2020. In prezent, „peste 60% din conturile nou create in BCR sunt realizate 100% digital”.

15 mai 2020

„A fost o provocare destul de mare sa ne tinem clientii aproape, desi erau departe. Am reusit sa facem in doua luni ceea ce nu am fi facut in doi ani.”, a declarat Nicoleta Deliu, Head of PR la BCR, in cadrul unei conferinte de presa online.

Platforma George avea, in primul trimestru al acestui an, 820.000 de utilizatori activi, dublu fata de aceeasi perioada din 2019. Peste 60% din conturile nou create in BCR sunt realizate, in prezent, 100% digital.


Logarile din primele patru luni din 2020 au crescut cu 120% comparativ cu perioada ianuarie-aprilie 2019 in vreme ce numarul tranzactiilor a crescut cu 150% in primele trei luni din 2020, fata de perioada similara a anului trecut.

Peste 9.000 de credite de consum au fost acordate, de la inceputul anului, prin intermediul George, reprezentand 26% din numarul totalul de noi credite de consum acordate de BCR.

George numara peste 100.000 de carduri deschise 100% online si peste 200.000 de carduri inrolate in portofelele digitale (Google Pay si Apple Pay).

25.000 de carduri au fost inrolate in perioada martie-aprilie a.c. Potrivit oficialilor BCR, din totalul cardurilor inrolate in portofelele digitale, o treime este in Apple Pay si doua treimi in George Pay.

Ambele aplicatii sunt bine vazute de piata. Din cele peste 50.000 de review-uri, in ambele platforme, George Pay are un rating de 4,6 in Google Play in vreme ce in App Store rating-ul este de 4,8.

Noi facilitati introduse

In contextul actual, BCR a introdus o functionalitate prin care clientii pot sa isi amane ratele direct din George. De asemenea, reinnoirea cardurilor si confirmarea adresei de livrare se poate face direct din aplicatie. Peste 12.000 de persoane si-au modificat adresa de livrare, direct din platforma.

BCR a simplificat, cu ajutorul aplicatiei eToken, procesul de activare. Odata activat eToken, „conectarea in George se face mult mai usor”, potrivit bancii.

De asemenea, clientii pot primi acum notificari prin intermediu serviciului Push Notifications, gratuit si fara limita de suma, direct din George. S-au inregistrat 230.000 de activari ale serviciului „Push notifications” inca din prima saptamana de la lansare.

Nu in ultimul rand, George ofera, de luna aceasta, optiunea de plata recurenta atat cu suma fixa cat si cu suma variabila.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?