Platforma George a ajuns in prezent la 820.000 de utilizatori, nivel dublu fata de T1 2019. Numarul de tranzactii a crescut cu 150%.

30 aprilie 2020

Platforma de banking George a celor de la BCR ajuns la 820.000 de utilizatori, înregistrând în perioada martie-aprilie un ritm de 300 de conturi deschise zilnic 100% online.

„Numărul de tranzacții prin George a crescut cu 150% în T1 2020 comparativ cu aceeași perioadă din 2019. În contextul pandemiei, doar în luna martie numărul de tranzacții a crescut cu peste 125% față de martie 2019.”, potrivit comunicatului.


Numărul total de credite de consum acordate prin George s-a ridicat la 9.000 de la începutul anului, reprezentând 26% din creditele noi de nevoi personale. În luna aprilie, 70% din creditele acordate au fost realizate pe fluxul 100% digital, fără suport din sucursale.

„Vânzările de credite de nevoi personale au crescut cu 23,7% an pe an, unul din patru credite noi de nevoi personale în T1 2020 fiind acordat pe fluxul 100% digital.”, mai precizeaza banca. 

De asemenea, 86.000 de carduri au fost expediate prin curier către adresele de domiciliu ale clienților în perioada stării de urgență, reprezentând 72% din totalul cardurilor expediate în acest an. 40% din cardurile expediate pe perioada crizei au fost carduri George.

Banca mai precizeaza ca au fost eliminate costurile de livrare a cardurilor prin curier, până la data de 1 iunie 2020. In plus, retragerile de numerar de la bancomatele altor bănci pentru cardurile persoanelor fizice în lei au comision zero până la 1 iunie 2020.

BCR a înregistrat in trimestrul I din 2020 un profit net de 428,3 milioane de lei (89,3 milioane de euro) in T1 2020, în creștere cu 60% față de 267,9 milioane de lei (56,6 milioane de euro) în T1 2019, datorită rezultatului operațional mai mare și a impactului pozitiv din recuperările semnificative de la clienți neperformanți.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?