[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Platforma eMAG Marketplace a atras 20.000 de IMM-uri si estimeaza dublarea numarului pana la finalul anului. 56% dintre produsele vandute pe eMAG vin din Marketplace.

10 iunie 2020

eMAG Marketplace a atras, în prezent, peste 20.000 de IMM-uri care și-au dezvoltat afacerile accesând un nou canal de vânzare local și internațional, în contextul creșterii accelerate a economiei digitale. Până la finalul anului, eMAG estimează că vor fi 40.000 de selleri înregistrați în platformă în toate țările in care retailerul este prezent (Bulgaria, Ungaria, Polonia si Romania).

Datele au fost prezentate în cadrul celui mai mare eveniment de ecommerce din regiune, Seller’s Day, care a reunit peste 3000 de selleri din 25 industrii, cu o cifră de afaceri cumulată de 7 miliarde de euro, într-o platformă virtuală utilizată în premieră în România.

Potrivit statisticilor oferite in cadrul evenimentului, canalele online au reprezentat o alternativă  pentru multe afaceri care au fost nevoite să își închidă temporar ușile. În acest sens, numărul înscrierilor noi în platformă a crescut cu 40% în ultimele trei luni, peste 3000 de IMM-uri având deja produsele listate sau fiind în curs de listare.

România are un potențial enorm de creștere economică, susținut prin dezvoltarea economiei digitale. Această componentă aduce valoare adăugată ridicată, are o dezvoltare importantă pe orizontală și construiește generația viitoare de antreprenori. Modelul de business Marketplace accelerează tot acest proces, dezvoltă antreprenorialul online și susține migrarea companiilor către economia digitală.”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Astăzi, majoritatea tranzacțiilor din comerț încep online. eMAG Marketplace a dezvoltat cea mai simplă infrastructură pentru comerț care aduce oferta sellerilor în fața a peste trei milioane de clienți, locul perfect pentru a crește,” a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace, la cea de-a IV-a ediție a Sellers’ Day.

eMAG Marketplace platformă accesată de noua generație de antreprenori

38% dintre business-urile din eMAG Marketplace sunt fondate de antreprenori cu vârsta cuprinsă între 20 și 30 de ani și alți 36% dintre antreprenori au vârsta mai mică de 40 de ani. Companiile din marketplace au angajat, în medie, doi oameni care lucrează exclusiv pentru vânzările generate de platformă, ceea ce însemna peste 40.000 de oameni direct implicați în dezvoltarea canalului de vânzare online și în adresarea nevoilor clienților.

Volume în creștere cu 44% în 2019

În 2019, clienții eMAG au achiziționat 13 milioane de produse din oferta sellerilor, cu 44% mai mult comparativ cu anul precedent, livrând peste 8 milioane de comenzi. De asemenea, vânzările celor peste 2000 mii de producători, întreprinderi sociale și ONG-uri înscrise în programul Deschide România au crescut cu 20% în 2019 comparativ cu 2018. Programul va fi extins și va include noi beneficii pe parcursul acestui an.

Evenimentul a pus accent și pe extinderea sellerilor români în afara țării, prin integrarea lor în platformele eMAG Marketplace din regiune sau accesarea platformelor partenere Real.de (Germania), cDiscount (Franța), ePrice (Italia) prin intermediul International Marketplace Network.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?