[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Platforma digitala Patria de Oriunde a devenit canalul principal folosit de mii de clienti pentru constituirea de depozite la Patria Bank. 2 din 3 clienți noi au deschis un depozit prin intermediul platformei.

6 decembrie 2022

Patria de Oriunde, platforma digitală a Patria Bank, care oferă persoanelor fizice posibilitatea de a accesa 100% digital serviciile și produsele financiare ale băncii, fără drumuri în unitățile teritoriale, aniversează un an de când a fost lansată pe piața din România.

Cele mai populare produse financiare disponibile în cadrul Patria de Oriunde sunt depozitele în lei si euro. Astfel, în ultimele 12 luni, doi din trei clienți noi care au deschis un depozit la termen au optat pentru Patria de Oriunde, platforma devenind, într-un timp foarte scurt, principalul canal utilizat pentru crearea de depozite. Pe lângă aceste produse, clienții au ales și alte servicii și produse financiare, precum pachete de conturi curente, carduri și Internet & Mobile Banking.


„Platforma Patria de Oriunde, accesibilă oricărui utilizator de Internet care dorește să acceseze un produs financiar, din orice loc, a câștigat o popularitate mare încă de la lansare. Astfel, în primul an, utilizatorii au beneficiat de avantajele platformei și au devenit clienții băncii. Aproximativ 70% au solicitat un depozit, iar 62% dintre aceștia au optat și pentru unul dintre pachetele de cont curent disponibile în oferta băncii.” – potrivit comunicatului.

Am creat platforma Patria de Oriunde pentru a putea ajunge proactiv și în cel mai scurt timp la clienții noștri, indiferent unde s-ar afla aceștia, scutindu-i de drumurile în unitățile noastre teritoriale. Iar feedback-ul lor este pe măsură, astfel că, după primul an de funcționare, platforma a devenit populară în rândul clienților care își doresc soluții bancare rapide și la îndemână și canalul preferat al clienților care doresc să deschidă depozite. În continuare, vom dezvolta noi funcționalități digitale, pe care le vom pune la dispoziția clienților noștri.” – a declarat Burak Yildiran, CEO Patria Bank.

În ultimii ani, Patria Bank a investit constant în dezvoltarea canalelor digitale, pentru a fi mai aproape de clienții săi și pentru a le oferi acces la produse financiare 100% digitale. În prezent, mai mult de jumătate dintre utilizatorii platformei Patria de Oriunde sunt din mediul urban, 44% au un venit net de minimum 4.500 lei, iar circa două treimi au vârste cuprinse între 30-55 ani. Mai mult, patru din cinci clienți au declarat ca își doresc să facă economii odată cu înscrierea în platformă.

Patria Bank va lansa pe piață un nou canal de distribuție a creditului de consum negarantat pentru persoane fizice (clienți noi), 100% online prin intermediul platformei Patria de Oriunde și plănuiește extinderea produselor de economisire oferite prin includerea Contului de Economii în platformă, produs deja existent în unitățile teritoriale ale Patria Bank.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?