[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Platforma Bringo: „Numărul comenzilor este de 10 ori mai mare decat in mod obisnuit. Resursele ne permit să preluăm 50% dintre acestea.”

16 martie 2020

Platforma Bringo, o aplicație IT prin intermediul căreia produsele diferitelor magazine pot fi comandate și primite de cumpărători direct acasă, preluată în 2017 de grupul francez de retail Carrefour, este depasita de reactia pietei.

„În acest moment, numărul comenzilor este de 10 ori mai mare decât în mod obișnuit. Resursele de care dispunem momentan ne permit să preluăm 50% dintre acestea.”, spune compania pe pagina de facebook.


„Este o situație atipică pentru Bringo, însă depunem efort să îmbunătățim lucrurile. Ne-am pus în plan mai multe soluții care, sperăm, vor eficientiza tot procesul de livrare și ne vor permite să preluăm toate comenzile plasate.”

Compania speră ca va reusi sa eficientizeze tot procesul de livrare. Pentru a reusi sa preia toate comenzile plasate de catre clienti, Bringo a inceput deja sa recruteze mai multi livratori si mai multi pickeri pentru magazine.

„În acest mod, livratorii se pot ocupa de transport, iar pickerii aleg produsele în magazin și pregătesc comanda. Orice mână de ajutor în plus înseamnă că mai mulți dintre voi vor putea primi cumpărăturile, așa că dacă aveți o cunoștință care dorește să aibă o sursă de venit în plus și să ajute pe alții, spuneți-i că poate aplica direct pe pagina noastră de Facebook.” anunta compania.

„Recomandarea noastră pentru această perioadă este să folosiți plata prin card la livrare sau transfer bancar. Nu este obligatoriu, însă este o măsură în plus pentru prevenție.”

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?