Platforma Bringo, o aplicație IT prin intermediul căreia produsele diferitelor magazine pot fi comandate și primite de cumpărători direct acasă, preluată anul trecut trecut de grupul francez de retail Carrefour, a atras în 2017 venituri de aproape 970.000 lei, dar a avut o pierdere de 3,6 milioane lei, pe fondul cheltuielilor, cel mai probabil, în dezvoltarea produsului, scrie profit.ro. În dreptul anului 2017 figurează și o datorie totală de 6,3 milioane lei.
Preluarea Bringo de către Carrefour a fost cea mai importantă mișcare din ultimii ani pe o piață a comerțului online cu alimente în care retailerii încă încearcă să găsească cea mai bună intrare.
În primăvară, Carrefour a lansat în România și aplicația „Gurmandio” de comenzi de mâncare, pentru produse furnizate de hypermarketurile rețelei și unele restaurante din diferite orașe, cu livrare gratuită (diferită de aplicația Bringo, prin care pot fi comandate, de exemplu, și medicamente de la diferite magazine).
Acceseaza link-ul de mai sus pentru a vedea ce au intreprins concurentii Carrefour pe acest segment al vanzarilor online.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: