[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Platforma 2Performant raporteaza intermedierea a peste 400.000 de vanzari online care au generat volume de 20,5 mil. euro, in primul trimestru

4 aprilie 2022

În perioada cuprinsă între 01.03.2022 și 31.03.2022, platforma 2Performant a fost folosită de 11.926 de utilizatori unici, în creștere cu 35,83% față de intervalul similar din 2021. Categoria principală a fost reprezentată de afiliați, care au numărat 10.572 de utilizatori, în creștere cu 41.89% față de aceeași perioadă a anului 2021.

Aceștia au trimis 20,8 milioane de clickuri către magazinele online din platforma 2Performant, concretizate în 408.000 de vânzări online în valoare de 20,56 milioane de euro fără TVA. Comisioanele generate au însumat 1,38 milioane de euro, în creștere cu 52,4% față de perioada similară din 2021.

Platforma 2Performant, prin care mii de afiliați colaborează cu sute de magazine online, este în continuare folosită intens de către utilizatori, aceștia generând 3.171.446 de afișări ale platformei, dintre care interfața de afiliați reprezintă ponderea principală, cu peste 2,7 milioane de afișări în intervalul menționat.

Randamentul bugetelor de marketing afiliat este în continuare foarte ridicat, fiecare 1 euro investit de magazine în comisioane aducând vânzări de 16,45 euro.

Rata de conversie din primul trimestru al anului 2022 a fost de 1,96%, în creștere cu 15,5% față de primul trimestru din 2021, în vreme ce valoarea medie a vânzării a rămas similară, de 50,42 euro fără TVA. Câștigul mediu al afiliaților se află și acesta pe un trend crescător, fiind de 6,62 euro pe 100 de clicks (EPC) ceea ce reprezintă un plus de 12,5% față de perioada similară din 2021. 

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?