În T3 2023, valoarea vânzărilor intermediate de platforma 2Performant a ajuns la 33,5 milioane de euro (fără TVA), o creștere de 38% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Utilizatorii platformei noastre au trimis 23,4 milioane de click-uri, în creștere cu 15% față de perioada similară din 2022, care s-au concretizat într-un număr de vânzări intermediate de 684.000, o majorare cu 46%.
Aceste vânzări au generat afiliaților comisioane în valoare de 2 milioane de euro, +31% în comparație cu T3 2022. În al treilea trimestru din 2023, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a fost de 8,35 euro, o majorare cu 14% față de aceeași perioadă a anului trecut, randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 17,2, în creștere cu 5% față de trimestrul similar din 2022, iar rata de conversie a înregistrat un avans de 0,6pp, până la 2,9%.
Valoarea medie a vânzării prin intermediul platformei noastre a fost de 49 de euro (fără TVA), o scădere cu 6% în comparație cu T3 2022, în contextul inflației ridicate, care a influențat obiceiurile de consum ale cumpărătorilor, precum și al creșterii ponderii produselor farmaceutice din totalul vânzărilor, ale căror valoare medie este mai scăzută.
În primele nouă luni ale acestui an, 2Performant s-a axat pe eficientizarea ecosistemului, care a determinat creșteri importante în T3 2023 în ceea ce privește rezultatele medii per indicator, respectiv numărul mediu de vânzări crescând cu 125% per afiliat, cu 84% per client și 94% per relație activă (care generează trafic).
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: