[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Platforma 2Performant a generat în S1 2023 vânzări în valoare de 60,2 milioane de eur, +43% comparativ cu S1 2022

15 septembrie 2023

2Performant anunta ca a înregistrat o cifră de afaceri de 21 de milioane de lei în primele șase luni din 2023, în creștere cu 31% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce veniturile din exploatare s-au ridicat la 23,7 milioane de lei, o majorare cu 32% în comparație cu S1 2022.

EBITDA a avut o valoare de 186 de mii de lei, o creștere cu 140% în comparație cu primul semestru din 2022, iar EBITDA normalizat (care nu include impactul non-cash al Stock Option Plan) a fost de 974 de mii de lei. De asemenea, rezultatul net s-a îmbunătățit cu 34%, ajungând la -577 de mii de lei. În cazul excluderii impactului SOP, profitul net normalizat este de 210 mii de lei.

Veniturile operaționale (cifra de afaceri minus comisioanele afiliaților) au ajuns la 5,3 milioane de lei, în urma unei creșteri de 33% față de perioada similară a anului anterior.

La cifra de afaceri din T1 2023, România a contribuit cu 86%, în timp ce 14% din aceasta a fost generată de piața externă, pondere care rămâne constantă față de anul precedent.

În ceea ce privește veniturile după modalitatea de plată, pre-paid vs. post-paid, în S1 2023 a existat un progres important al plăților pre-paid în comparație cu cele post-paid. Astfel, în primul semestru din 2023, plățile pre-paid au reprezentat 56%, iar plățile post-paid 44%, după ce în S1 2022 raportul dintre plățile pre-paid și post-paid a fost de 45-55%.

La nivel operațional, platforma 2Performant a generat în S1 2023 vânzări în valoare de 60,2 milioane de euro (excluzând TVA), o creștere de 43% comparativ cu primul semestru din 2022. Cei 7.910 de utilizatori unici din cadrul platformei au trimis 49,9 milioane de click-uri către magazinele online din 2Performant, o majorare cu 27% față de aceeași perioadă a anului trecut, care s-au concretizat într-un număr total de 1,34 milioane de vânzări online (+67% vs. S1 2022), generând afiliaților comisioane de 3,6 milioane de euro (+38% vs. S1 2022).

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?