QuickMobile, unul dintre cei mai importanti retaileri de IT&C din mediul online in Romania, a demarat un parteneriat cu Banca Transilvania, prin care persoanele care aplica online pentru cardul Star Forte primesc ulterior premii si reduceri in valoare de 200 de lei. Astfel, la prima cumparatura cu cardul BT Star Forte pe site-ul www.quickmobile.ro sunt acordate 100 de puncte Star, in valoare de 100 de lei, iar pentru cumpararea de produse in valoare de minim 500 de lei din oferta QuickMobile, retailer-ul acorda o reducere de 100 de lei, sub forma de voucher.
Campania pentru cardul BT Star Forte se desfasoara in perioada cuprinsa intre 15 decembrie 2014 si 15 ianuarie 2015. Tranzactiile cu cardul BT trebuie efectuate pana in 31 martie 2015, data pana la care este valabil voucher-ul electronic oferit pentru cumparaturile de minim 500 de lei de pe site-ul QuickMobile.
Cumparaturile pe siteul QuickMobile pot fi facute, de asemenea, in 12 rate fara dobanda, atat cu cardul Star Forte cat si cu Card Avantaj, produsul Credit Europe Bank. De asemenea, in cadrul acestei campanii, cardul Star Forte este emis gratuit de Banca Transilvania.
„Parteneriatul cu Banca Transilvania ne permite sa le oferim acestora reduceri si posibilitatea de a cumpara in rate, incurajand totodata comertul online, care reprezinta o parte importanta a business-ului QuickMobile”, a declarat Tudor tiboc, General Manager QuickMobile.
Clienţii BT care au Star Forte primesc puncte STAR la fiecare cumparatura cu respectivul card atat din tara, cat si din strainatate. Valoarea unui Punct STAR este de 1 leu, punctele acumulate putand fi folosite la alte cumparaturi, la comerciantii care fac parte din programul de loialitate al Bancii Transilvania, STAR.
Ce cumpara si cine este clientul QuickMobile
Potrivit QuickMobile, numarul femeilor interesate de gadgeturi este tot mai mare, acesta fiind si motivul pentru care un procent important din comenzile realizate pe www.quickmobile.ro sunt destinate acestora.
„Estimam ca circa 25% din vanzarile noastre sunt realizate catre femei care comanda tot mai des gadgeturi sau accesorii tech. De asemenea, cel putin 20% din comenzile facute de barbati sunt adresate femeilor din viata lor – mame, iubite, sotii, fiice”, a declarat Tudor tiboc, director general QuickMobile.
Conform reprezentantului companiei, cele mai multe produse comandare de femei sau special pentru acestea, au preţuri cuprinse intre 89 si 500 de lei, insa exista si comenzi de peste 4.000 de lei atunci cand este vorba de telefoane mobile sau tablete.
Printre cele mai populare produse cumparate de catre femei sau special pentru a fi oferite in dar acestora se remarca accesoriile de telefoane precum huse din materiale deosebite si cu un design indraznet, manusile touchscreen, caciulile cu boxe integrate, dar si bratarile de fitness.
Referitor la criteriile de achizitie, reprezentantul QuickMobile remarca faptul ca produsele pentru femei sunt alese, in primul rand, tinand cont de aspect si design, functionalitatile acestora fiind plasate in plan secund.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: