Plata cu cardul va fi mai des folosita anul acesta de Black Friday fata de anul trecut. Estimarea evoMAG este ca „una din doua comenzi va fi platita online, cu cardul”.

15 octombrie 2020

Spre deosebire de anii trecuți, evoluția pandemiei de COVID-19 schimbă regulile de desfășurare a Black Friday și obligă magazinele online la pregătiri mai ample și mai din timp, cu resurse mai mari.

Estimăm, anul acesta, o creștere de aproximativ 20% a vânzărilor realizate în perioada de Black Friday față de BF-ul trecut. Investiția de la începutul anului în sistemul de management al depozitului ne permite să creștem stocurile acum cu 50% și, prin urmare, să livrăm mai rapid produsele comandate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.


Totodată, schimbarea comportamentului de consum generat de pandemia de COVID-19, transformă și Black Friday-ul din 2020. Decizia de achiziție are loc mai rapid, consumatorii nu mai au nevoie de multe interacțiuni cu produsul înainte de a-l cumpăra și sunt mai obișnuiți cu cumpărăturile online.

Totodată, așteptările acestora sunt mai mari – vor produsele cât mai repede și se așteaptă ca toată experiența de cumpărare să fie cât mai plăcută, iar procesul de comandă al produselor să se desfășoare rapid și fără erori.

De BF 2020 ne așteptăm la mai multe sesiuni de achiziții ca în trecut, aceiași clienți alegând să cumpere de mai multe ori. Clienții știu că vor beneficia de cele mai bune prețuri, intră mai des pe site, descoperă pe parcurs produsele pe care le doresc și le cumpără cu mai mare lejeritate”, mai spune Mihai Pătrașcu, menționând că, în perioada de Black Friday, traficul pe evoMAG.ro va crește cu aproximativ 30%, la peste 2,6 milioane de sesiuni.

De asemenea, plata cu cardul va fi mai des folosită anul acesta de Black Friday față de anul trecut, estimarea fiind ca una din două comenzi să fie plătită online, cu cardul.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse, fiind vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Constantin Rotariu – cofondator & COO Bitcoin Romania

In prezent, fiind o piata cu o volatilitate foarte mare, cu multi traderi sezonieri care incearca sa profite de aceasta volatilitate, volumul a crescut mult. Sunt zeci de milioane de euro pe luna tranzactionati prin Bitcoin Romania, pe toate produsele noastre, pe platforma online si prin ATM-uri. S-a dovedit ca bitcoin este un activ de stocare pe termen lung iar cei care au facut profitul cel mai mare sunt cei care au avut rabdare, de la trei ani in sus.

Afla aici sfaturile expertului

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?