[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Plata cu cardul MasterCard in magazinele Kaufland poate aduce o excursie la Disneyland® Paris pentru intreaga familie

6 septembrie 2016

Cumpărând din orice magazin Kaufland, in perioada 5 septembrie – 30 octombrie 2016, trei posesori de carduri MasterCard sau Maestro vor avea ocazia de a ajunge, alături de familiile lor, la Disneyland® Paris. Campania oferă premii în valoare de 91.350 lei, inclusiv TVA.

Cei trei castigatori, vor avea transportul si cazarea asigurate (2 nopti/3 zile) precum si acces nelimitat în parcurile Disney®, vouchere de cumpărături și șansa de a participa la Balul „Magie înainte de Miezul Nopții” – unde atât cei mici, cât și cei mari își pot întâlni personajele favorite (între 9 și 11 decembrie). În plus, în cadrul campaniei, alți trei norocoși se vor putea bucura de premii în valoare de 1.000 de lei, fiecare, ce se vor credita pe cardul MasterCard sau Maestro folosit la cumpărături.

„Să transformi visele în realitate este, într-adevăr, De neprețuit®, astfel că, alături de partenerul nostru, Kaufland, ne propunem să oferim românilor posesori de carduri MasterCard sau Maestro și familiilor lor, amintiri ce durează o veșnicie. Cu un gest simplu și firesc, aceștia pot să își transforme cardul în bagheta magică ce îi va trimite la Balul „Magie înainte de Miezul Nopții”, un eveniment ce se va desfășura la Disneyland® Paris, exclusiv pentru deținătorii de carduri MasterCard sau Maestro”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager pentru România în cadrul MasterCard.

„Fiecare tranzacție de plată efectuată cu cardul MasterCard sau Maestro în cadrul lanțului de hipermarketuri Kaufland va fi înscrisă automat și gratuit în campanie. În plus, tranzacțiile realizate în mod contactless vor intra cu șanse duble de câștig în tragerea la sorți a câștigătorilor, pe data de 14 noiembrie 2016.”, se precizeaza in comunicat.

„Ne bucurăm de o nouă experiență unică MasterCard. Am gândit această campanie pentru a oferi clienților noștri șansa de a îndeplini cea mai mare dorință a copiilor lor, precum și un vis al propriei copilării, transformând astfel experiența cumpărăturilor într-o adevărată aventură “, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Chestiunea mai delicata este ca familia, in acceptiunea organizatorului campaniei, trebuie sa fie compusa din doi adulti si doi copii. Cel putin asa se precizeaza in regulamentul oficial al campaniei. Oare ce se intampla daca fericitul castigator are o familie mai numeroasa? Cine pleaca si cine sta acasa?

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secțiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?