Piaţa comerţului electronic european este dominată de femei (56%), iar cea din România a urmat tendinţele europene, se arată în cel mai recent studiu „Barometrul e-commerce 2023. De ce iubim femeile e-shopper”, dat publicităţii marţi de DPD Romania, anunta Agerpres.
Studiul de specialitate al companiei locale de curierat relevă faptul că e-shopperul român al momentului este o persoană de gen feminin (56%, exact ca media UE), cu vârsta medie de 40,5 ani (UE, 42,4 ani), cu venituri medii plus (39%, UE 44%), care primeşte peste trei colete într-o lună şi locuieşte în mediul urban (89%, UE 86%).
În context, aproape trei sferturi dintre persoanele de sex feminin (73%) consideră preţul ca factor determinant pentru o achiziţie (UE, medie de 61%). Româncele sunt campioane (şi) la capitolele „în căutarea unui chilipir” (83%, UE 69%), respectiv „căutarea de discounturi şi evenimente gen Black Friday ori reduceri sezoniere” (71% vs UE, medie de 53%).
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: