Preferința pentru card în detrimentul numerarului continuă și în primele trei luni din 2021, cu un raport de 55% la 45%;
Retail și digital
Producția de credite de consum a crescut în primul trimestru cu 50% față de ultimele luni ale lui 2020. Împrumuturile digitale s-au intensificat, ajungând la 35% din totalul creditelor de nevoi personale acordate.
Ca urmare a centralizării platformelor pentru persoane juridice, numărul de clienți Business Banking care utilizează ING Business a crescut cu peste 400% față de aceeași perioadă din 2020. Acest lucru a condus implicit la o creștere a autentificărilor cu peste 220%, din care 38% prin mobil, și o creștere de 230% a numărului de tranzacții.
“Primele trei luni ale acestui an aduc mai aproape perspectiva revenirii la normalitate, inclusiv în context economic și financiar. În cazul băncii noastre, profitabilitatea a crescut în acest trimestru, iar cererea de credite ipotecare și de nevoi personale a revenit la nivelul pre-pandemic. În același timp, observăm un apetit crescut pentru diversificarea investițiilor și pentru utilizarea metodelor de plată digitale,” a declarat Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: