Peste 500.000 de tranzactii la statiile de plata „self-service” instalate in unitatile CEC Bank, din mai 2018

22 ianuarie 2019

De la inceperea colaborarii cu SelfPay, prin instalarea de terminale de tip „self-service” in unitatile CEC Bank, la statiile de plata s-au efectuat jumatate de milion de tranzactii. Doar in primele trei saptamani din acest an, CEC Bank anunta efectuarea a peste 10.300 de tranzactii prin Statiile de Plata SelfPay amplasate in agentiile bancii din centrele comerciale Plaza Romania (Bucuresti, bd. Timisoara nr. 26) si Park Lake (Bucuresti, str. Liviu Rebreanu nr. 4).

Prin intermediul Statiilor de Plata, clientii pot efectua operatiuni precum depuneri de numerar in conturile deschise la CEC Bank, plata facturilor de utilitati sau a diverselor servicii, inclusiv achitarea contravalorii taxelor de pasaport.


„Efectuarea de operatiuni la Statiile de Plata, inclusiv achitarea taxelor de pasaport, reprezinta un serviciu dezvoltat impreuna cu SelfPay, care este lider al pietei de terminale de tip self-service. Colaborarea CEC Bank – SelfPay a inceput in luna mai 2018, pana in prezent fiind procesate peste 500.000 de tranzactii la Statiile de Plata instalate in cadrul unitatilor CEC Bank”, a declarat domnul Laurentiu Mitrache, Director general – Presedinte al Comitetului de Directie al CEC Bank.

In septembrie 2018, cu ocazia lansarii serviciului de depunere numerar in conturile clientilor la statiile SelfPay din unitatile CEC, Adrian Badea – CEO SelfPay declara:
„Parteneriatul cu CEC Bank reprezinta un pas important, in linie cu strategia pe termen mediu si lung a SelfPay, de a deveni principalul furnizor de solutii integrate Self-Service pentru bancile si institutiile financiare din Romania”.

In 25% dintre cele peste 1.000 de unitati CEC Bank sunt instalate deja statii de plata SelfPay si se are in vedere extinderea retelei de statii de plata si a serviciilor oferite prin intermediul acestora.

Statiile de Plata sunt disponibile in fiecare zi, de luni pana duminica, in intervalul 08.00-22.00 (cu exceptia perioadelor in care centrele comerciale sunt inchise).

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?