Peste 25.000 de clienti microintreprinderi au migrat in George. Numarul total al utilizatorilor activi este de 1,15 mil.

21 mai 2021

George are peste 1,15 milioane de utilizatori activi, iar numărul de tranzacții în aplicație a crescut cu 70% în T1 2021 față de T1 2020, potrivit BCR.

Lansate în ecosistemul George în 2020, 48% din totalul cardurilor de credit și 61% din totalul produselor de tipul descoperit de cont sunt acordate prin canale digitale.


În plus, 40% dintre creditele de nevoi personale din T1 2021 au fost acordate 100% digital, în creștere cu peste 30% față de același trimestru al anului trecut.

De asemenea, banca migreaza spre zona de microîntreprinderi, iar în acest moment are peste 25 de mii de clienți microîntreprinderi care au interacționat cu George, „cu care ne consultăm pentru a definitiva experiența din aplicație, pentru a o putea lansa oficial”, spun reprezentantii BCR.

De la lansare și până în prezent, BCR a adăugat peste 240 de funcționalități noi în George. Cele mai recente funcționalități George pentru utilizatori sunt:

Google Pay – înrolarea cardurilor direct din George

Multibanking – opțiune prin care clienții își pot vizualiza toate conturile, inclusiv cele deținute la alte bănci

Rambursare anticipată a ratelor de credit – asigurăm o experiență completă din punct de vedere al creditării

Achiziție de produse de securitate digitală – am deschis ecosistemul către produse non-bancare, cu o ofertă specială de achiziționare pentru licența Bitdefender

Vizualizare pensii – afișarea conturilor de pensie, Pilonul 2 și Pilonul 3, de la BCR Pensii

Actualizarea datelor (KYC)  – posibilitatea de a actualiza datele persoanele direct în aplicație

Card de credit – obținerea unui card de credit 100% online direct în George

Descoperit de cont – posibilitatea de a activa 100% online o rezervă de bani (descoperit de cont)

In prezent, George este aplicația bancară cu cel mai mare rating din România, în magazinele App Store și Google Play, fiind depasita doar de Revolut. iar 9 din 10 clienți de mobile banking folosesc varianta de mobil George.

Ediția 2020 a raportului Excelența în Experiența Clientului/Customer Experience Excellence, realizat de KPMG, arată că BCR a înregistrat cea mai mare creștere pe zona de experiența pentru utilizatori, beneficiind de cea mai mare creștere a scorului Customer Experience Excellence (0,51%) comparativ cu 2019. Raportul poate fi citit aici.

Adauga comentariu

Noutăți
Nocash
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?