George are peste 1,15 milioane de utilizatori activi, iar numărul de tranzacții în aplicație a crescut cu 70% în T1 2021 față de T1 2020, potrivit BCR.
Lansate în ecosistemul George în 2020, 48% din totalul cardurilor de credit și 61% din totalul produselor de tipul descoperit de cont sunt acordate prin canale digitale.
În plus, 40% dintre creditele de nevoi personale din T1 2021 au fost acordate 100% digital, în creștere cu peste 30% față de același trimestru al anului trecut.
De asemenea, banca migreaza spre zona de microîntreprinderi, iar în acest moment are peste 25 de mii de clienți microîntreprinderi care au interacționat cu George, „cu care ne consultăm pentru a definitiva experiența din aplicație, pentru a o putea lansa oficial”, spun reprezentantii BCR.
De la lansare și până în prezent, BCR a adăugat peste 240 de funcționalități noi în George. Cele mai recente funcționalități George pentru utilizatori sunt:
Google Pay – înrolarea cardurilor direct din George
Multibanking – opțiune prin care clienții își pot vizualiza toate conturile, inclusiv cele deținute la alte bănci
Rambursare anticipată a ratelor de credit – asigurăm o experiență completă din punct de vedere al creditării
Achiziție de produse de securitate digitală – am deschis ecosistemul către produse non-bancare, cu o ofertă specială de achiziționare pentru licența Bitdefender
Vizualizare pensii – afișarea conturilor de pensie, Pilonul 2 și Pilonul 3, de la BCR Pensii
Actualizarea datelor (KYC) – posibilitatea de a actualiza datele persoanele direct în aplicație
Card de credit – obținerea unui card de credit 100% online direct în George
Descoperit de cont – posibilitatea de a activa 100% online o rezervă de bani (descoperit de cont)
In prezent, George este aplicația bancară cu cel mai mare rating din România, în magazinele App Store și Google Play, fiind depasita doar de Revolut. iar 9 din 10 clienți de mobile banking folosesc varianta de mobil George.
Ediția 2020 a raportului Excelența în Experiența Clientului/Customer Experience Excellence, realizat de KPMG, arată că BCR a înregistrat cea mai mare creștere pe zona de experiența pentru utilizatori, beneficiind de cea mai mare creștere a scorului Customer Experience Excellence (0,51%) comparativ cu 2019. Raportul poate fi citit aici.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: