[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Peste 20% din vanzarile online ale EuroGSM provin de pe mobil

27 iulie 2015

EuroGSM, unul dintre cei mai mari retaileri telecom din Romania, anunta ca peste 20% dintre vanzarile online inregistrate in primul semestru din acest an au fost generate de clienti care au accesat site-ul companiei de pe dispozitive mobile. Datele EuroGSM arata ca, in primele sase luni ale anului, suma medie cheltuita de clientii care acceseaza site-ul de pe dispozitivele mobile este de 260 lei, iar cei mai multi cumparatori care aleg sa faca achizitii prin intermediul telefonului mobil provin din Bucuresti si Transilvania.

In ceea ce priveste profilul cumparatorilor de pe mobil, doua treimi sunt barbati, cu varsta cuprinsa intre 18 si 44 de ani, provenind din mediul urban. De asemenea, clientii sunt persoane active, interesate sa isi utilizeze gadget-urile la capacitate maxima si pregatite sa-l schimbe de indata ce apare ceva potrivit nevoilor lor. In plus, cosul mediu de cumparaturi difera in functie de sexul clientilor, barbatii cumparand produse de pana la 4 ori mai scumpe decat femeile.

„Inca de la finalul anului trecut am observat o tendinta crescatoare a traficului pe site de pe dispozitivele mobile, precum si o crestere a numarului de achizitii provenind de pe mobil. in primele 6 luni ale acestui an, traficul de pe mobil s-a dublat fata de aceeasi perioada din 2014”, a declarat Zoltan Halmai, Director Comercial EuroGSM.

Potrivit acestuia, aproximativ 40% din traficul de pe site este generat de pe dispozitivele mobile, iar odata cu lansarea noii versiuni va creste si gradul de conversie de pe mobil.

In cei 18 ani de existenta, EuroGSM a devenit unul dintre cei mai mari retaileri specializati pe segmentul telecom, cu o retea de magazine extinsa la 113 unitati operationale in 81 de orase.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?