Peste 10.000 de carduri cobranded eMag-Raiffeisen emise in 6 luni – produsul este mai utilizat decat un card de credit standard – rezultatul „a depasit asteptarile”

14 iunie 2018

În prezent, cu aceste carduri, clienții fac în medie cu 20% mai multe tranzacții, iar suma utilizată este, în medie, cu 80% mai mare decât în cazul cardurilor de credit standard. 93% din totalul tranzacțiilor online plătite cu acest card sunt făcute în rate fără dobândă.

Peste 10.000 de carduri de credit co-branded eMAG – Raiffeisen Bank sub sigla Mastercard au fost emise în cele 6 luni de la lansarea pe piață a acestui produs financiar dedicat clienților eMAG. Cardul poate fi folosit pentru a face cumpărături, inclusiv în rate fără dobândă, și oferă o modalitate flexibilă de plată, adaptată nevoilor fiecărui utilizator. În plus, la fiecare achiziție, îi recompensează pe clienți cu puncte de loialitate eMAG.

În prezent, 93% din numărul total al tranzacțiilor online achitate prin intermediul cardului eMAG – Raiffeisen Bank sunt făcute în rate fără dobândă, ceea ce confirmă interesul crescut al utilizatorilor pentru a accesa această facilitate de finanțare a cumpărăturilor.

Indiferent de valoarea totală a cumpărăturilor, la fiecare plată făcută cu acest card, utilizatorii sunt recompensați cu până la 10% din valoarea produselor comandate, sub formă de puncte de loialitate, care pot fi folosite la comenzi ulterioare. În cele șase luni de la lansarea acestei facilități, eMAG și Raiffeisen Bank au oferit, sub formă de puncte de loialitate eMAG, peste 100.000 de euro.

„Analizând evoluția cardului co-branded eMAG – Raiffeisen Bank, vedem un interes crescut al clienților pentru produse financiare dedicate, care se pliază pe nevoile lor de finanțare a cumpărăturilor, care aduc și un element de recompensare a fidelității. Pe lângă numărul extins de rate fără dobândă care oferă posibilitatea de a face cumpărături de valoare mare, fără a pune presiune pe bugetul familiei, vedem că punctele de loialitate determină clienții să utilizeze acest card pentru orice achiziție de pe eMAG. Astfel, ne dorim să oferim în continuare noi beneficii clienților noștri”, a declarat Mircea Balica, Payments Platform Manager.

„Ne bucurăm de evoluția acestui card co-branded în primele șase luni de la lansare. Clienții au primit un produs de calitate pe care îl apreciază și, drept urmare, îl utilizează de câte ori au nevoie. În prezent, cu aceste carduri, clienții fac în medie cu 20% mai multe tranzacții, iar suma utilizată este, în medie, cu 80% mai mare decât în cazul cardurilor de credit standard.”, a declarat Vasile Tanasa, Manager Produse de Creditare Carduri.

Cardul este emis gratuit, iar pentru a-l obține, clienții pot aplica pe www.eMAG.ro sau www.raiffeisen.ro ori pot merge în orice sucursală Raiffeisen Bank. În cazul în care clientul optează pentru obținerea online a acestui card, va fi contactat pentru semnarea documentelor necesare de un reprezentat al băncii.

Cumpărăturile în rate fără dobândă pot fi făcute de la eMAG, de la cei peste 10.000 de parteneri eMAG din Marketplace, dar și din toate cele peste 3.000 de locații ale comercianților parteneri Raiffeisen Bank, parte a programului Multishop, program ce grupează toți comercianții semnificativi din România.

Sumele cheltuite la eMAG pot fi rambursate în 3, 6 sau 12 rate fără dobândă. Produsele din gama Samsung pot fi plătite în 24 de rate fără dobândă. În plus, clienții pot opta pentru a face plata integral, beneficiind de o perioadă de grație de 56 de zile fără dobândă. Periodic, Raiffeisen organizează campanii împreuna cu eMAG sau comercianții parteneri în programul Multishop, prin care oferă un număr extins de rate fără dobândă (până la 60), ceea ce facilitează achiziția de bunuri de valoare mare (electronice, mobilier, vacanțe, etc.).

In perioada 06.06.2018-30.06.2018 inclusive, Raiffeisen deruleaza Campania „Cardul de cumparaturi eMAG de la Raiffeisen Bank – extra 200 de puncte de loialitate” (in valoare de 200 lei). Detalii aici.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, fiind operational în Bulgaria, Ungaria și Polonia. Clienții eMag beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.

Raiffeisen Bank deservește in Romania aproximativ 2 milioane de clienti persoane fizice, aproximativ 100.000 IMM-uri si 5.700 de companii. Reteaua bancii numara aproximativ 445 de agentii, 1 000 de ATM-uri, 191 de MFM (automate multifunctionale) si aproximativ 19.000 de EPOS-uri. Clientii Raifeisen Bank tranzactioneaza din ce in ce mai mult pe canale electronice – banca are in prezent peste 500.000 clienti activi pe canale electronice (online si mobile banking).

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?