Persoanele fizice pot deschide 100% online un cont curent la Banca Transilvania

7 aprilie 2020

NEOcont este una dintre facilitatile noii platforme digitale a bancii, NEO, „platforma pregatita de lansare dupa depasirea actualului context social si economic, respectiv odata cu revenirea la business as usual.”, potrivit Bancii Transilvania. 

„NEOcont este lansat acum pentru ca banca a devansat calendarul proiectelor pentru perioada urmatoare, asa incat sa ajute persoanele care au nevoie de un cont bancar, fara a mai face un drum la BT.”, se precizeaza in comunicat.


Prin NEOcont o persoana isi poate deschide de la distanta un cont curent BT in lei si poate alege sa primeasca acasa, prin curier, un card de debit (Visa Classic). De asemenea, isi poate descarca gratuit pe telefon aplicatia BT Pay, pentru inrolarea in aplicatie a cardului. Odata inrolat, in aplicatie apare cardul in format digital, iar clientul poate face cumparaturi platind cu telefonul, poate verifica banii din cont si platile.

Pentru deschiderea si administrarea contului, respectiv pentru emiterea cardurilor care pot fi comandate prin NEOcont banca nu percepe niciun comision.

Pasii de urmat pentru deschiderea unui cont 100 % online

  1. Accesarea paginii NEOcont de pe siteul BT si parcurgerea etapelor pana la apelarea video a bancii;
  2. Incarcarea fotografiei cartii de identitate a persoanei care doreste NEOcont; completarea unor informatii (telefon mobil cu numar de Romania, email), realizarea unui selfie si incarcarea pozei;
  3. Apelarea video a NEOechipei de Customer Care, prin accesarea linkului primit prin email; este necesara verificarea prealabila a functionarii webcam-ului si microfonului telefonului/laptopului/calculatorului;
  4. Semnare electronica;
  5. Primirea prin email a documentelor care confirma deschiderea contului la BT;
  6. Primirea prin mesaj pe telefon a IBAN-ului contului.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?