Pentru Craciunul 2020, Up Romania estimeaza o crestere cu 30% a numarului de carduri si tichete Up Cadou, fata de perioada sarbatorilor de Paste din acest an

20 noiembrie 2020

După o primă fază a pandemiei când totul era încă incert și companiile au recurs ca măsură de supraviețuire la tăierea și ajustarea costurilor, începând cu luna mai companiile au reînceput acordarea susținută de beneficii extrasalariale către propriii angajați, ca o măsură de compensare a tăierilor din primele luni de pandemie.

„Vedeta a fost și de această dată tichetul sau cardul cadou, categorie de beneficii pentru care s-au înregistrat aceleași volume de vânzări pentru Paștele 2020, comparativ cu Paștele 2019,” potrivit comunicatului Up Romania.


Pentru companii, cardurile cadou au fost în această perioadă soluția pentru completarea diminuării veniturilor din salariul de bază, iar din datele Up România reiese că acestea vor folosi în continuare acest instrument atât pentru optimizarea cheltuielilor, cât și pentru recompensarea angajaților și menținerea competitivității pe piața muncii. Companiile vor păstra acordarea de beneficii, inclusiv de carduri cadou, pentru că există necesitatea resuscitării consumului, în special pentru anumite sectoare din economie lovite de criză”, a arătat Elena Pap, director general Up România și director regional Up Group.

În 2020, în special cu ocazia Paștelui, în topul industriilor unde angajații au continuat să primească carduri și tichete cadou s-au aflat companiile din retail, transport, servicii financiare, servicii, telecomunicații. Ca localizare, zona București-Ilfov continuă să fie pe primul loc, urmată de zona Iași-Galați, Cluj-Mureș-Caraș-Severin.

Un studiu derulat recent de Up România în rândul utilizatorilor a relevat un interes crescut al acestora pentru tranzacțiile online. De la declanșarea pandemiei, aceștia au achiziționat online cu 29% mai multe alimente, cu 25% mai multe articole de  îmbrăcăminte și bricolaj, cu 20% mai multe produse din categoriile IT, medicamente și produse dezinfectante și cu 17% mai multe cosmetice. De asemenea, 55% dintre utilizatorii Up România au făcut plăți online de la declanșarea pandemiei.

Cardurile Up Cadou pot fi înrolate în Up Mobil Pay – portofelul electronic asociat aplicației Up Mobil – pentru telefoanele Android și în Apple Pay pentru telefoanele Apple în vederea realizării de plăți cu telefonul mobil.

Beneficiarii tichetelor și cardurilor Up Cadou pot achiziţiona bijuterii, cosmetice, articole vestimentare şi încălţăminte, cărţi, jucării, obiecte de mobilier, decoraţiuni, electronice şi electrocasnice, servicii de turism etc. dintr-o rețea națională de peste 55.000 de magazine, precum și din magazine online afiliate.

###

Pentru angajatori, cardurile și tichetele cadou sunt scutite de taxe sociale, salariale și patronale, precum și de impozit, în limita unui plafon maxim de 150 de lei pentru fiecare salariat și pentru fiecare copil minor al acestuia.

Cu o prezenţă de 18 ani în piata locala, Up România deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?