Pe perioada verii (si) bancile vin cu oferte “All inclusive”

19 iulie 2012

19 iulie, 2012 – BRD ofera pana la 15 septembrie un pachet de produse si servicii de sezon, conceput special pentru a permite clientilor sa isi gestioneze de oriunde conturile bancare in perioada de vacanta. Citibank vine si ea cu o oferta „All Inclusive”, care permite clientilor sa beneficieze de toate operatiunile disponibile pentru contul curent in schimbul unui comision unic lunar de 30 de lei.

„Pachetul de vara” de la BRD include un cont curent cu card MasterCard atasat, asigurare de calatorie gratuita pentru protectie pe toata durata voiajului, asigurare Confort pentru card, in caz de pierdere sau furt, precum si servicii de banca la distanta gratuite (internet, telefon, SMS banking).

Astfel, clientul isi poate verifica oricand situatia conturilor, poate efectua plati in orice moment si nu trebuie sa se preocupe suplimentar de achizitia unei asigurari de calatorie. Optional, pentru cheltuieli neprevazute de vacanta sau mai multe cumparaturi, clientul poate avea acces la un descoperit de cont cu dobanda promotionala, valabila exclusiv in cadrul pachetului de vara.

Pachetul, disponibil la pretul de numai 4 lei sau 1 euro pe luna, cuprinde operatiuni curente gratuite, precum si posibilitatea de a personaliza cardul cu fotografia preferata.

„Dorim sa acoperim toata gama de nevoi pe care clientii le pot avea, iar oferta speciala de vara vine in intampinarea necesitatilor bancare specifice din timpul calatoriilor si vacantelor, atunci cand clientii au nevoie de servicii simple si la indemana”, a spus Gigi Marinel, Director General adjunct al BRD, coordonator al retailului.

Prin serviciul BRD SMS banking, clientii bancii pot avea in permanenta acces la conturile de pe telefonul mobil. Serviciul functioneaza si in strainatate, in retelele operatorilor cu care exista incheiate acorduri de roaming.

La Citibank,in schimbul unui comision unic lunar de 30 de lei, clientii beneficiaza de toate operatiunile disponibile pentru contul curent: retrageri gratuite la oricare ATM din lume, comisioane zero pentru toate tranzactiile efectuate pe orice canal, banking gratuit 24/7 online, pe mobil sau prin telefon, respectiv prin Citibank Online, Citi Mobile si CitiPhone Banking, alerte gratuite prin sms si email pentru tranzactiile cu cardul de debit sau din contul curent.

In plus, in cadrul aceluiasi pachet, clientii primesc asigurare de calatorie gratuita, atasata cardului de debit, ce acopera serviciile medicale de urgenta in caz de imbolnavire sau accident si/sau pierderea/ furtul bunurilor proprii pe perioada calatoriilor in strainatate, intarzierea zborului, intarzierea sau pierderea bagajelor si altele.

De asemenea, clientii beneficiaza de reduceri de pana la 50% in 1700 de locatii ale comerciantilor din reteaua Citi Partener din intreaga tara (hoteluri, restaurante, magazine, agentii de turism, sali de fitness, centre medicale). Nu in ultimul rand, clientii beneficiaza de operatiunea de schimb valutar fara comision la ATM-urile Citibank care permit retragerea de numerar in ambele monede: lei si euro

“Desi multe persoane nu se gandesc niciodata la cheltuielile totale cu banca sau nu stiu suma totala a comisioanelor pe care le platesc intr-o luna, acestea sunt cu siguranta nemultumite de spectrul larg de taxe si comisioane aplicate operatiunilor bancare curente.  Acest produs le permite clientilor sa efectueze un numar nelimitat de operatiuni bancare din contul curent fara nicio grija cu privire la comisioanele suplimentare”, a explicat Mihaela Nacu, Director Vanzari si Distributie la Citibank Romania.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?