25 iunie, 2012 – In primele 5 luni ale anului 2012, agentiile de turism si-au majorat vanzarile cu plata online cu peste 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor din sistemul PayU care analizeaza evolutia a aproape 170 de agentii de turism care isi dezvolta afacerile in mediul online si utilizeaza solutia PayU. In ceea ce priveste valoarea medie a tranzactiei in industria turismului, aceasta a crescut cu 18%, de la 155 euro la 182 euro. Situatia se schimba in cazul perioadelor cu promotii, cand valoarea medie a tranzactiei poate sa se dubleze.
„In contextul in care evolutiile in offline sunt extrem de mici sau chiar negative, mediul online ofera toate ingredientele pentru ca agentiile de turism sa isi creasca vanzarile: solutii integrate cu sistemele lor interne de rezervari, posibilitati multiple de parteneriate si promotii, canale de comunicare mai eficiente si, mai ales, rapiditate in procesul de vanzare si incasare. In consecinta, vedem cresteri constante de la un trimestru la altul, atat in volumul pietei, cat si in numarul jucatorilor care isi dezvolta canalul online”, explica Cristi Herghelegiu, Country Manager PayU in Romania.
Un exemplu in acest sens il reprezinta campania de promovare a turismului online implementata de Visa Europe si Veltravel prin care clientii agentiei primesc discount-uri de 5%, 7% sau 10% in functie de serviciul achizitionat, campanie in care valoarea medie a tranzactiei a ajuns pana la 430 de euro, in conditiile unui discount mediu per comanda de 40 euro.
„Platile pe internet au inregistrat un ritm de crestere sustinut in ultimii ani, dar sunt inca la inceput. Visa Europe a identificat potentialul imens de crestere a platilor online si sustine in mod proactiv dezvoltarea acestui segment. Astfel, dorim sa lucram indeaproape cu comercianti pentru a oferi detinatorilor de carduri Visa preturi mai avantajoase pe internet comparativ cu cele la plata in numerar. Totodata, vom continua sa incurajam inrolarea cardurilor de catre detinatori in platforma Verified by Visa pentru a beneficia de siguranta sporita la platile online”, declara Catalin Cretu, General Manager Romania, Visa Europe.
„Ne bucuram ca Visa Europe a ales sa sustina alaturi de Veltravel dezvoltarea serviciilor de turism online si am reusit sa initiem impreuna un parteneriat care are ca rezultat final popularizarea platilor online cu carduri Visa pentru serviciile turistice”, precizeaza Eugen Iacob, Director Veltravel.
Campania a generat, de asemenea si o crestere a vanzarilor pentru serviciile de cazare sau pentru pachete complete de vacanta. Astfel, de la inceputul campaniei, repartitia pe tipuri de produse platite online arata ca 64% dintre tranzactii au fost pentru servicii de cazare, 7% dintre tranzactii au fost efectuate pentru pachete complete de vacanta si 29% pentru servicii de transport.
Cele mai cautate destinatii pe segmentul biletelor de avion au fost orasele Madrid, Barcelona, Roma, Londra si Paris, in timp ce majoritatea pachetelor de cazare au fost achizitionate pentru Sunny Beach, Corfu, Burgas, Paris si Halkidiki, conform agentiei de turism Veltravel.
Agentia Veltravel a fost lansata in decembrie 2007 si este singura agentie de turism online din Romania cu servicii turistice complete disponibile online, potrivit PayU. Veltravel ofera un sistem unic de rezervare a pachetelor dinamice (avion+hotel) si, in evaluarea PayU, este prima agentie din Romania care a implementat pentru hotelurile sale sistemul de review-uri TripAdvisor.
In luna martie 2012 agentia a semnat un parteneriat exclusiv pe piata din Romania cu Visa Europe pentru promovarea serviciilor de plata online cu carduri Visa.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: