PayU Romania nu moare si nu se preda, isi schimba doar strategia: servicii premium pentru companii mari, cu potential de extindere internationala

28 octombrie 2015

Dupa 11 ani de cand a procesat prima tranzactie online platita cu card bancar din Romania si a fost unul dintre pionierii industriei eCommerce locale, PayU se va concentra in urmatorii ani pe oferte si solutii premium pentru companii mari si cu potential de extindere in afara tarii, potrivit comunicatului de presa.

“Pentru ca suntem parte dintr-un grup international avem avantajul de a accesa o multitudine de resurse globale, peste experienta locala deja dobandinta in piata online din Romania. Apartenenta la o structura internationala ne ajuta mult in a veni pe piata cu solutii financiare premium, aplicate in mai multe tari si adaptate pietelor locale. Astfel, acele companii care doresc sa depaseasca granitele tarii, dar si companiile cu o strategie complexa de extindere in mediul online vor avea cu siguranta in PayU un partener pe termen lung care are capacitatea de a oferi solutii financiare personalizate pentru trecerea la un nivel superior de eCommerce“, spune Directorul Financiar al PayU, Elena Gheorghe.

Marius Costin, CEO interimar si Director Comercial al PayU Romania puncteaza directia strategica stabilita de PayU: “Ca lider pe piata de servicii financiare pentru companiile de comert online, ne concentram activitatea si resursele pentru a oferi servicii premium, personalizate pentru companii mari pe piata locala si internationala”.

Reprezentantii PayU au precizat ca “o companie mare in acceptiunea PayU este o companie reprezentativa din verticala in care activeaza, atat ca venituri / cifra de afaceri, cat si ca brand awareness, numar angajati etc. Mentionam ca in aceasta sfera luam in considerare atat companii ce activeaza in on-line cat si cele care activeaza doar in off-line in prezent si pe care dorim sa le ajutam sa intre in eCommerce”.

In cei peste 11 ani de activitate, PayU Romania a sprijinit in extinderea activitatii lor de comert online companii precum Blue Air, eMag, Altex, F64.ro, OLX.ro, Fashion Days, Flanco, Carrefour, Telekom, Avon, UPC, Paravion, PC Garage, ING Asigurari (acum NN), FloriDeLux si multe altele. Astfel, PayU a ajuns dupa cele 3 trimestre ale anului sa depaseasca pragul de 170 de milioane de euro volume procesate prin solutia proprietara, cu peste 70% peste urmatorul competitor, potrivit comunicatului.

In urma cu cateva zile, Antonio Eram, CEO Netopia, declara intr-un interviu ca “am ajuns primii in Romania pe plati online”. Ce ia in calcul Eram cand spune aceasta? “Volumele pe care le facem, numarul de clienti pe care il avem noi si pe care il au ei si asa mai departe. Fiecare are cate ceva in plus si in minus. In functie de asta, consideram ca am ajuns sa preluam stafeta”.

PayU reprezinta divizia de plati online a Naspers Ltd., grup media international fontat in 1915, ce ofera servicii in peste 133 de tari. Naspers se concentreaza in special pe zona de servicii online, punand accent pe domenii precum comertul electronic, televiziunea cu plata si media tiparita, fondul fiind listat la Bursele de Valori din Johannesbourg si Londra.
Platforma PayU ofera servicii pentru peste 100.000 de comercianti in 16 piete importante din Asia, Europa Centrala si de Est, America Latina, Orientul Mijlociu si Africa, dupa cum urmeaza: Africa de Sud, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, India, Mexic, Nugeria, Panama, Peru, Polonia, Republica Ceha, Romania, Rusia, Turcia, Ungaria

Taguri:
Comentarii (1)
  1. Marian spune:

    Care solutie priorietara? PayU si ceilalti procesatorii din Romania folosesc licente ale bancilor si exista doar unu care detine licenta proprie.. Mai mult, PayU si Netopia externalizeaza protifuri prin procesari cross-border prin Luxemburg sau alte state cu taxe mici iar tranzactiile alea nici nu se vad in Romania.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?