PayU, a lansat raportul intitulat „The Next Frontier: cele mai promițătoare piețe pentru liderii emergenți ai comerțului electronic în 2021 și nu numai”, care prezintă creșterile fără precedent ale achizițiilor online pentru piețele cu o creștere accelerată, trecute adesea cu vederea înainte de 2020, în favoarea unor piețe occidentale, tradiționale.
Raportul, realizat de PayU, analizează cheltuielile efectuate de consumatori în mediul online în 19 țări, de pe cinci continente, pentru patru sectoare de comerț electronic unde s-au inregistrat cele mai rapide creșteri: frumusețe și cosmetice, produse digitale, modă și galanterie și educație.
”Nu a fost niciodată un moment mai bun pentru a activa în comerțul online. O serie de factori, precum trecerea accelerată la cumpărăturile online, rata crescută de penetrare a dispozitivelor mobile, nivelul crescut de acces la internet și incluziunea financiară în creștere, determină consumatorii să cumpere online, în timp ce noile reglementări și inovații sporesc, în continuare, securitatea plăților pentru consumatori. Acest context oferă o oportunitate de creștere fără precedent a comerțului online pentru comercianții din întreaga lume. O mare parte din această oportunitate se află și în regiunile geografice în care operăm,” a declart Mario Shiliashki, CEO, PayU Global Payments.
Despre piața din România
In ultimele luni, cumpărătorii români au avut ocazia să experimenteze din ce în ce mai mult, cât de simplu, rapid și sigur este să achiziționeze online, iar pentru anumite verticale s-a putut observa o creștere considerabil mai mare decât în anii precedenți.
„Ne așteptăm ca până la finele lui 2021 bugetul pentru cumpărăturile online în categoria fashion să crească cu 75%, trecând pentru prima dată de 1 miliard de dolari. De asemenea, veniturile vor avea o creștere anuală de 10% în perioada 2021 – 2025, ajungând astfel la un volum de piață de 1,6 miliarde de dolari până la finalul anului 2025”, a completat Elena Gheorghe, Country Manager, PayU România
Pe lângă simplitate și siguranța plății online, cumpărătorii români beneficiază și de opțiuni special dezvoltate pentru o experiență cât mai plăcută. Două dintre opțiunile pe care le oferă liderul plăților online celor care achită prin intermediul platformei sale sunt:
Mai multe informații și detalii pot fi găsite în raportul global al comerțului online realizat de PayU, „The Next Frontier: cele mai promițătoare piețe pentru liderii emergenți ai comerțului electronic în 2021 și nu numai”, aici.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: