PayU Romania: comerciantii romani au vandut online de Black Friday in Bulgaria si Ungaria in valoare de peste 17 mil. lei

12 decembrie 2019

Weekendul reducerilor din Bulgaria şi Ungaria (22-24 noiembrie) a adus şi anul acesta încasări în creştere pentru comercianţii români, care au înregistrat în platforma PayU cumpărături plătite online de către bulgari şi unguri în valoare de peste 17 milioane de lei, în creştere cu peste 16% faţă de anul trecut, potrivit news.ro.

În cel mai mare weekend al reducerilor, în platforma PayU, comercianţii români au înregistrat cu 28% mai multe plăţi online din Bulgaria şi Ungaria, numărul lor ajungând la peste 69.000.

Black Friday şi weekendul prelungit de reduceri din Bulgaria de anul acesta au generat creşteri importante pentru comercianţii români comparativ cu anul trecut. Numărul de tranzacţii online a crescut cu 10%, ajungând la 15.507, iar volumul tranzacţionat a depăşit bariera de 10 milioane de lei, cu 28% mai mult faţă de anul trecut.

În Ungaria, comercianţii români din portofoliul PayU au înregistrat cu 33% mai multe tranzacţii, numărul lor ajungând la 54.851.

Valoarea medie a coşului de cumpărături din Ungaria a înregistrat o scădere de 24%, atingând valoarea de 119 lei. În cazul Bulgariei, valoarea acestuia a înregistrat o creştere de 15% şi a atins suma de 738 de lei.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?