[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

PayU isi schimba identitatea vizuala si marcheaza o noua directie operationala a companiei axata spre clientul tanar

30 iulie 2015

In dezvoltarea viitoare a platformei si serviciilor de plata online dedicate atat magazinelor online, cat si cumparatorilor, „PayU avea nevoie de o imagine proaspata, dinamica si moderna”. Identitate vizuala a PayU reflecta o noua directie operationala a companiei, „axata spre clientul tanar pentru care tehnologia moderna face parte din viata de zi cu zi.”, potrivit comunicatului preluat de agora.ro

In urma cu cateva luni, compania a initiat un amplu proces de rebranding. India a fost prima tara ce a trecut la noua identitate vizuala, urmata de tarile din America Latina si Africa. Acum, în ultima etapa a procesului de rebranding, noua imagine este adoptata de tarile din Europa Centrala si de Est.

Potrivit sursei citate, „acest rebranding se traduce prin intentia de a simplifica operatiunile de plata si dorinta de a se concentra mai ales pe dezvoltarea sistemelor de plata bazate pe un singur click, atractive atat pentru comercianti cat si pentru consumatori”.

“Ne dorim sa construim mai departe povesti de succes si sa oferim consumatorilor nostri solutii remarcabile. Pentru a ne atinge aceste obiective, avem nevoie de un brand modern si proaspat care sa iasa în evidenta printre celelalte servicii financiare de pe piata” – spune Sylwia Bilska, Commercial Director la PayU Central Europe.

“Noul logo PayU reflecta milioanele de tranzactii, dar si procesele în continua schimbare pe care le implica un transfer securizat de bani online, de la cumparatori la vanzatori. Logo-ul portretizeaza energia si ritmul alert al operatiunilor pe care le derulam in fiecare secunda”, spune Marius Costin, CEO interimar al PayU Romania.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?