PayU isi extinde portofoliul de metode de plata locale

9 septembrie 2020

Comercianții vor putea accesa, pe lângă piețele din regiune, și piețe din Europa de Vest.

35% dintre europenii care cumpără online aleg oferta comercianților din alte țări, iar comerțul transfrontalier este una dintre cele mai puternice tendințe în ecommerce, așa cum sugerează datele Eurostat[1]. În același timp, un număr tot mai mare de comercianți online generează deja venituri din vânzările către țările Uniunii Europene. Ca răspuns la interesul în creștere al jucătorilor din ecommerce pentru expansiunea internațională, PayU își extinde portofoliul de metode de plată oferite în Europa.


Cardurile, de credit sau de debit, reprezintă standardul internațional pentru plata în magazinele online. Cu toate acestea, în multe țări, anumite metode alternative de plată locale se bucură de o popularitate mult mai mare în rândul cumpărătorilor online, cum ar fi cardurile cu plata în rate în România, transferurile bancare rapide din Polonia, așa-numitul pay-by-link sau sistemul iDeal din Olanda, care funcționează într-un mod foarte asemănător.

Lista acestor exemple este una foarte lungă. Prin urmare, „atunci când se ia în considerare extinderea comerciantului pe piețe internaționale noi, este necesar să se acorde atenție pentru a adapta metodele de plată la preferințele clienților locali,” potrivit comunicatului.

„Introducerea metodei de plată preferate de consumator într-o monedă locală permite, de asemenea, prezentarea în mod clar a tuturor taxelor suplimentare, inclusiv costurile de expediere, acest lucru traducându-se într-un cost final exact pe care cumpărătorul îl plătește pentru produsele dorite,” mai precizeaza PayU.

Apetitul pentru economia digitală din țările din regiune – o oportunitate de creștere pentru comercianții locali

Țările vecine, pe lângă similitudinile logistice și legislative, prezintă un apetit din ce în ce mai ridicat pentru tehnologie, comerț online și plăți online, iar creșterile anuale sunt constante.

Comercianții online din portofoliul PayU care au făcut deja acest pas au înregistrat vânzări care au contribuit cu 50% la cifra lor de afaceri și au reușit să devină printre cei mai puternici jucători regionali.

„Investim de ani buni în conceptul de comerț transfrontalier și produsele noastre vin în întâmpinarea nevoilor specifice ale fiecărei piețe. Ne bucură faptul că un număr din ce în ce mai mare de comercianți intră curajos pe piețele externe, ducându-și oferta dincolo de granițele naționale. PayU are soluții adecvate pentru metodele de plată locale, ceea ce ne permite să sprijinim comercianții în dezvoltarea transfrontalieră în toată Europa, dar și în America de Sud, Asia sau Africa”, a declarant Elena Gheorghe, Country Manager PayU România.

Cele mai populare metode de plată online din 19 țări, în portofoliul PayU

Ca răspuns la tendința în creștere a vânzărilor transfrontaliere în comerțul electronic, PayU și-a extins gama deja bogată de metode de plată pe care le-a oferit până acum în Europa Centrală și de Est (România, Polonia, Republica Cehă, Slovacia), și a adăugat soluții locale populare și pentru țări din Europa de Vest, precum Sofort (Klarna), Giropay, iDeal, Paysafecard, Bancontact sau MyBank.

„Comercianții online care nu respectă principiul localizării atunci când își implementează strategia de extindere internațională ar putea pierde în unele cazuri accesul la peste 80% din piață dacă limitează metodele de plată oferite doar la cardurile de plată. De aceea, cheia succesului în comerțul electronic transfrontalier este de a oferi metode de plată locale. Prin extinderea portofoliului de soluții de plată, accesarea de piețe din țări precum Italia, Franța, Germania, Austria, Belgia, Grecia sau Finlanda este mai facilă ca niciodată”, a încheiat Elena Gheorghe.

Țară Cele mai populare metode de plată oferite de PayU
Austria Sofort (Klarna), Paysafecard
Belgium Sofort (Klarna), Pasafecard, Bancontact
Cyprus Paysafecard
Czech Republic Ceska Sporitelna, CSOB, Fio Banka, Komercni Banka, mBank, Moneta, Postovni Sporitelna, Raiffeisen, Sberbank, UniCredit, SEPA Direct Debit, TwistoPay
Finland Paysafecard
France Paysafecard
Germany Giropay, Sofort (Klarna), Paysafecard
Greece MyBank
Italy MyBank, Paysafecard, Sofort (Klarna)
Lithuania Paysafecard
Latvia Paysafecard
Malta Paysafecard
Netherlands iDeal, Sofort (Klarna), Paysafecard
Poland Blik, mBank, PKO, Santander Bank, Alior Bank, Tmobile, Citi Bank,  ING, Pekao, Millennium, BNP Paribas, BOŚ, Getin, Noble Bank, Idea Bank, BFG, Credit Agricole, Plus Bank, Nest Bank, Inteligo, PayU Installments, PayU Pay Later
Portugal Paysafecard
Romania BCR Click24 Banking, BT24 – Internet Banking BT, SEPA Direct Debit, BCR Installments, BRD & BRD Finance Installments, Alpha Installments, Card Avantaj Installments, Garanti Bonus Card Installments, Optimo Installments, Raiffeisen Installments, Star Card Installments, Zebra Pay
Slovakia Paysafecard, TrustPay, Poštová banka, Slovenská sporiteľňa, Sporo Pay, Tatra banka, UniCredit Bank, Viamo, Všeobecná úverová banka, SEPA Direct Debit
Slovenia Paysafecard
Spain MyBank, Sofort (Klarna), Paysafecard

  Sursă: PayU

# # #

PayU este principalul furnizor de servicii de plată online pe 18 piețe emergente. De asemenea, PayU este unul dintre cei mai mari investitori din zona fintech, cu investiții în valoare totală de peste 1 miliard de dolari până în prezent.

PayU sprijină peste 300.000 de comercianți și milioane de consumatori care efectuează plăți online prin intermediul a peste 400 de metode de plată și cu suportul a peste 3.000 de specialiști în plăti. Piețele pe care operează PayU reprezintă o bază potențială de aproape 2,3 miliarde de persoane și un potențial imens de creștere pentru comercianți.


[1] https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/pdfscache/46776.pdf

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?