[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

PayU: in retailul online vanzarile s-au dublat fata de 2012

13 august 2013

Vanzarile in domeniul retailului online au crescut cu 141% in perioada ianuarie-iulie 2013 fata de acelasi interval al anului trecut, potrivit PayU. Cresterea de 141% este justificata atat prin atragerea in portfoliul PayU a peste 200 de noi magazine din retail in ultimul an, de cresterea increderii cumparatorilor in platile online, dar si de intrarea unor jucatori de talia Carrefour, moment considerat istoric de catre reprezentantii PayU pentru ca „va influenta semnificativ piata de plati online”.

“Carrefour este un jucator cu un puternic impact in randul utilizatorilor online. Este singura companie cunoscuta de majoritatea romanilor care a introdus plata cu cardul online ca metoda exclusiva de plata pe site. Pentru ca acest lucru sa fie posibil, s-a implementat sistemul de refund astfel incat, daca un client comanda un produs care nu se afla pe stoc, suma aferenta este deblocata imediat, nefiindu-i retrasa de pe card. Modalitatea de implementare, alaturi de serviciile oferite si standardele stabilite de un jucator atat de mare vor conduce inevitabil la cresterea increderii utilizatorilor in comertul electronic in general si in plata online in special“, explica Rares Florea, Online Sales Manager PayU Romania.

“Decizia de a implementa doar plata online pe www.carrefour-online.ro ar putea parea curajoasa la o prima vedere. Evolutia magazinului de la lansarea sa in 15 Aprilie 2013 si pana acum demonstreaza insa ca romanii nu au ezitari in a plati online daca au incredere in serviciile si produse oferite de comerciant”, afirma Radu Butufei, Director E-Commerce Carrefour Romania.

Cresterea industriei de e-tail se manifesta insa pe toate segmentele reprezentative. Fashion continua sa fie domeniul vedeta, inregistrand o evolutie de 450%, in primul rand ca rezultat al aparitiei unui numar mare de magazine online noi. Printre segmentele cu evolutie foarte buna se numara IT&C (83%) si cadouri (70%).

Valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost in perioada ianuarie-iulie 2013 de 45 de euro, fata de 65 de euro in urma cu un an, explicatia PayU fiind “diversificarea foarte puternica a ofertei magazinelor online si cresterea numarului acestora”.

Raportul a fost efectuat analizand valoarea totala a produselor comandate din cele peste 1.000 de magazine din retail ce colaboreaza cu PayU. In categoria retail sunt incluse magazinele care comercializeza carti, produse electronice si electrocasnice, IT&C, flori, jucarii, cadouri, confectii, dar si alte produse.

Printre cele mai importante magazine online care folosesc solutiile de plata PayU se numara, PC Garage, Elefant.ro, Fashion Days, F64, Floria, Floridelux.ro, Carturesti, Il Passo, Yokko, Librariile Humanitas, TinaR, Nissa, Miniprix, eMag si Carrefour-Online.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?