[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

PayU, eMAG și Alpha Bank România extind serviciul Instant Money Back în Ungaria

11 ianuarie 2022

După succesul înregistrat pe piața locală, dat de faptul ca mai bine de jumătate de milion dintre clienții eMAG din România au primit banii înapoi în câteva minute de la validarea unui retur, PayU, eMAG și Alpha Bank România extind serviciul Instant Money Bank și în Ungaria. Astfel, clienții eMAG care efectuează plăți online cu un card salvat și fac un retur, primesc contravaloarea produselor returnate în maximum 30 de minute de la soluționarea returului, folosind platformele Mastercard MoneySend și VISA Direct.

Serviciul Instant Money Back este un proiect dezvoltat și lansat în premieră europeană în 2019, în România, Alpha Bank certificând acest nou tip de tranzacție, în timp ce PayU România a dezvoltat întregul flux operațional care facilitează realizarea tranzacției în mai puțin de 30 de minute pentru clienții eMAG. Pentru a beneficia de Instant Money Back, clienții eMAG pot utiliza cardurile deja salvate în cont sau pot salva cardul la finalizarea comenzii.

Prin introducerea soluției Instant Money Back, PayU, împreună cu partenerii săi, a oferit un produs unic în Europa, pe care, după lansarea pe piața locală, îl implementează pentru prima dată pe o piață externă. Pe fondul accelerării generate de pandemie a plăților cu cardul, acest serviciu a contribuit la creșterea încrederii și îmbunătățirea experienței celor care fac cumpărături pe platformele de comerț electronic, oferindu-le un context sigur, simplu și rapid pentru a face achiziții online. Prin lansarea Instant Money Back nu oferim doar o experiență bună la achiziție, ci și una similară la returnarea banilor,” a declarat Elena Gheorghe, Country Manager PayU România.

La rândul său, Mircea Balica, Payments Platform Manager eMAG, a spus: “Căutăm permanent să le oferim clienților noștri servicii cu valoare adăugată, care îi ajută să economisească timp și bani. Prin intermediul Instant Money Back, mai bine de jumătate de milion dintre clienții eMAG din România au primit banii înapoi în câteva minute de la validarea unui retur. În plus, atunci când fac un retur la easybox, clienții Genius primesc banii înapoi pe card imediat ce au închis ușa lockerului. Ne bucurăm că putem oferi acum acest serviciu extrem de apreciat acasă și clienților noștri din Ungaria”.

Dezvoltarea acestui serviciu împreună cu un retailer important și în premieră europeană a reprezentat un pas semnificativ pentru Alpha Bank Romania. La doi ani distanță, suntem încântați să putem susține creșterea clienților noștri în regiune, tot printr-o colaborare cu PayU și eMAG, în urma căreia punem la dispoziția partenerilor noștri un serviciu inovator, menit să îmbunătățească semnificativ experiența de plată a consumatorilor din piața vecină,” a declarat Viorel Vasile, Director Unitatea Carduri în cadrul Alpha Bank România.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?