[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Paysera schimba identitatea vizuala marcand astfel „o schimbare distinctă în conceptul nostru de aplicație de la o aplicație pentru transferuri și plăți la o super aplicație”

24 martie 2022

Compania de tehnologie financiară Paysera lansează un nou logo și un nou slogan: „One app – endless possibilities”. „Această schimbare reflectă trecerea serviciilor către o super aplicație și extinderea geografică pe piețele globale”, potrivit comunicatului.

Noua versiune a logoului va fi introdusă treptat pe toate platformele Paysera – aplicația mobilă, versiunea Desktop, etc. Pe parcursul anului, Paysera va actualiza designul ferestrei de plată pentru magazinele online ce procesează plățile prin Paysera  și va lansa o nouă versiune mai prietenoasă a versiunii Desktop.

Au fost motive mai mult decât suficiente pentru a schimba logo-ul – geografia și obiectivele noastre s-au extins semnificativ,” spune Justina Šidlauskienė, manager de marketing Paysera. „Milioane de cumpărători online văd acest logo atunci când cumpără online. Rețeaua noastră de companii din Europa se întinde în zece țări și se extinde constant. Avem angajați pe patru continente și, dacă arăți cu degetul spre harta lumii, probabil că vei întâlni un loc în care avem clienți. În cele din urmă, facem o schimbare distinctă în conceptul nostru de aplicație de la o aplicație pentru transferuri și plăți la o super aplicație – o singură platformă unde puteți plăti pentru parcare, puteți investi în proiecte imobiliare, puteți apela un curier pentru a ridica un pachet și multe altele.

Noul logo Paysera prezintă un nou simbol – un „P” stilizat, care este o aluzie la pictograma de chat și, în același timp, seamănă cu codul de locație folosit pe hărți.

Icoana de chat simbolizează dialogul cu afacerile și cu oamenii care le creează. Este o promisiune exprimată într-un limbaj vizual de a asculta și, cel mai important, de a ne auzi clienții, cu care comunicăm în 16 limbi, inclusiv 24/7 în limba engleză.

Referința pictogramei „P” la indicatorul locației simbolizează perspectiva globală a serviciilor noastre financiare, cu atenția la detalii a companiilor locale – adică, deși suntem o multinațională fintech, dorim ca brandul Paysera să fie introdus în diferite țări de către antreprenori locali care au cele mai bune cunoștințe despre mentalitatea țării lor și despre așteptările exacte ale pieței locale pentru serviciile financiare și conexe,” a adaugat managerul de marketing al Paysera.

_____________

Paysera este o companie fintech care oferă servicii financiare și conexe rapide, convenabile și accesibile la nivel global. Compania ofera multiple produse și servicii, de la procesare plăți pentru magazine online la transferuri de bani, carduri de plată, schimburi valutare, o platformă de bilete pentru evenimente, și o aplicație de management financiar.

Paysera s-a infiintat  în anul 2004 în Vilnius, Lituania, fiind prima Instituție Emitentă de Monedă Electronică (EMI) autorizată din Lituania, cu 300 de oameni care lucrează în 15 orașe diferite din întreaga lume. Cu peste un milion de instalări ale aplicației mobile, compania isi propune să depășeasca granițele și să devina o super aplicație lider în industrie, care oferă servicii financiare și de stil de viață pe tot globul.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?