[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

PayPoint va oferi si servicii de plati prin intermediul telefonului mobil. Primul pas este achizitionarea 24Pay, aplicatia pentru transportul în comun cu cea mai mare extindere la nivel național.

10 februarie 2022

PayPoint, lider de piață în România pe serviciile de încasare plăți în numerar și reîncărcări electronice, anunță achiziția aplicaţiei 24pay, soluția de plată digitală pentru transportul în comun cu cea mai mare extindere la nivel național, deţinută de PTP Online.

PayPoint își completează astfel portofoliul de servicii disponibile pentru consumatori și diversifică gama de soluții digitale, acțiuni ce fac parte din strategia de transformare a companiei pe plan local.

Împreună, cele două companii au planuri de dezvoltare a sectorului modern de plăți prin intermediul telefonului. În curând utilizatorii 24pay vor avea acces la servicii complete de plăți la un click distanță.

Știm că timpul este o prioritate pentru majoritatea consumatorilor, iar plățile prin telefon oferă confort și siguranță. De aceea, suntem foarte încântați să putem oferi, alături de 24pay, servicii de plată rapide pentru transportul în comun, care păstrează standardele de calitate și siguranță de care clienții PayPoint se bucură de peste 14 ani,”- declară Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services România

Lansată în anul 2018, aplicația 24pay și-a extins constant baza de utilizatori, iar în acest moment numără peste 730.000 descărcări din magazinele de aplicații. Aplicaţia este deja funcțională pentru plata transportului în 13 orașe importante din țară: București, Iași, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Arad, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Piatra Neamț, Săcele, Reșița și Ploiești.

Utilizatorii aplicației 24pay vor beneficia în curând de noi servicii adăugate, precum plata facturilor, plata parcărilor dar și extinderea transportului de la cel public la cel feroviar.

„Asocierea dintre cele două branduri, PayPoint și 24pay, a venit cât se poate de natural. Valorile și scopul nostru comun, acela de a oferi servicii de plată sigure și complete clienților, au contribuit la decizia de a încheia acest nou parteneriat, prin care sperăm să ne atingem mai ușor și mai rapid obiectivele” – declară Dan Cernea, director general PTP Online.

____________

PayPoint România este principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail din România. În prezent, PayPoint asigură încasarea plăților pentru 85% din furnizorii de utilități și servicii telecom din țara noastră. Serviciile companiei sunt disponibile în aproximativ 19.000 de locații în care clienții pot efectua plăți, cum ar fi: facturile pentru utilități, electricitate, gaze, apă, telefonie fixă și mobilă, rate, asigurări, roviniete, internet și cablu sau servicii de securitate.

24pay este aplicația de plată a transportului public cu cea mai mare acoperire la nivel național. Aplicația este disponibilă pentru sistemele de operare Android și iOS iar utilizatorii o pot descărca gratuit din Google Play, App Store și App Gallery. Aplicația 24pay își extinde constant rețeaua, ajungând acum la 13 orașe în care este prezentă.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?