PayPoint România aniversează 17 ani de activitate și marchează un nou reper în evoluția modelului său de business pe piața locală, operând peste 26.000 de terminale de plată asistate POS la nivel național. În ultimii patru ani, sub conducerea lui Utku Ogrendil, compania a trecut printr-o transformare majoră a modelului de business, evoluând dintr-un facilitator de plăți de facturi („billpayment facilitator”) într-un facilitator cu acoperire națională pentru o gamă extinsă de plăți și servicii („payment facilitator”).
O rețea în continuă expansiune și diversificare a serviciilor
Investițiile constante în tehnologie, extinderea parteneriatelor strategice și adaptarea la noile tendințe de consum au consolidat în ultimii ani poziția PayPoint România în topul pieței de payment facilitator. Astfel, din 2021 și până în prezent, rețeaua de terminale de plată asistate POS a înregistrat o creștere de aproape 40%, ajungând la peste 26.000 de unități la nivel național, inclusiv în localități mici, cu doar câteva sute de locuitori.
În aceeași perioadă, portofoliul de parteneri s-a extins cu 24%, facilitând accesul la soluții moderne și diverse pentru un număr tot mai mare de comercianți și clienți. Acest avans a generat, la rândul său, o creștere spectaculoasă a volumului de tranzacții procesate. În prezent, prin rețeaua PayPoint sunt efectuate lunar peste 9 milioane de tranzacții de plăți și servicii.
O transformare recunoscută la nivelul industriei
„Ultimii patru ani pentru noi au fost foarte importanți, marcând tranziția de la statutul de facilitator de plăți de facturi (billpayment) la unul dintre principalii jucători de payment facilitator cu acoperire națională, într-un context de piață în care mulți actori considerau aproape imposibil acest lucru.
(…) Dispunem de expertiza și resursele necesare, de o rețea stabilă cu parteneriate pe termen lung, de un istoric solid de tranzacționare și operăm un model de business flexibil, adaptat atât nevoilor consumatorilor, cât și partenerilor comerciali. Acest lucru ne oferă posibilitatea de a pune la dispoziție o gamă largă de servicii de acceptare și procesare a plăților, adaptate exigențelor actuale ale pieței. Nu ne oprim aici și continuăm să dezvoltăm proiecte ambițioase, menite să consolideze poziția PayPoint România în această industrie dinamică”, a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint România și 24pay.
Noi servicii lansate în 2025: cash-back și plata în rate
În 2025, PayPoint România a lansat noi soluții și servicii, precum cash-back și plata în rate prin terminalele de plată asistate POS, în urma unor parteneriate strategice cu furnizori de software de gestiune și case de marcat.
Această evoluție a fost posibilă datorită unei strategii coerente de leadership și implicării unei echipe de top management cu viziune, care a știut să răspundă rapid provocărilor pieței. Sub coordonarea lui Utku Ogrendil, echipa PayPoint România a demonstrat agilitate, profesionalism și un spirit inovator, reușind să transforme un model de business convențional într-un model flexibil și adaptat cerințelor actuale ale consumatorilor și partenerilor.
___________
PayPoint România este unul dintre principalii payment facilitatori la nivel național, oferind soluții
integrate pentru o gamă extinsă de servicii de plată destinate atât consumatorilor, cât și
comercianților. Prin rețeaua de terminale de plată asistate POS, PayPoint facilitează plăți cu
cardul, transferuri de bani, servicii de coletărie, plăți în numerar și alte tranzacții esențiale,
contribuind activ la digitalizarea și modernizarea accesului la servicii financiare în România.
Compania pune la dispoziție tehnologie și infrastructură avansată, sprijinind astfel milioane de
utilizatori și mii de parteneri comerciali la nivel național.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: