[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

PayPoint isi consolideaza pozitia pe piata serviciilor de coletarie printr-un nou parteneriat

13 iulie 2023

Rețeaua PayPoint Colet Expres numără aproximativ 2.300 de locații la nivel național și este într-o continuă expansiune, planurile de dezvoltare incluzând extinderea până la aproximativ 3.700 magazine partenere, până la finalul anului financiar curent, martie 2024.

PayPoint România, principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail din țară, anunță încheierea unui nou parteneriat cu GLS România, unul dintre principalii jucători de pe piața serviciilor de coletărie. „Compania își consolidează astfel prezența pe segmentul conex serviciilor de coletărie, punând la dispoziția unui număr tot mai mare de consumatori avantajele sistemului național de livrare în puncte fixe, PayPoint Colet Expres.” potrivit comunicatului.

Serviciul este disponibil în rețeaua punctelor de plată PayPoint Colet Expres, unde consumatorii pot trimite sau primi colete de dimensiuni mici și medii, de până la 10 kg, prin intermediul GLS România.

Cum functioneaza

Pentru a trimite colete, consumatorii trebuie să genereze o etichetă din aplicația GLS și apoi să se prezinte în  cel mai apropiat magazin PayPoint Colet Expres. Pentru a beneficia de livrarea unui colet, consumatorul trebuie să plaseze comanda la un comerciant online partener GLS şi să solicite livrarea produsului către un magazin PayPoint Colet Expres din apropiere.

După livrarea coletului în magazin de către curierul GLS, clientul primeşte un email si un SMS cu detalii despre ridicarea pachetului. Pentru a-l prelua, consumatorul trebuie să prezinte un act de identitate și, dacă bunul nu a fost achitat în prealabil prin alte modalități de plată, să efectueze plata ramburs, în numerar.

„Acest serviciu oferă un grad ridicat de flexibilitate consumatorilor, deoarece pachetele pot fi predate sau ridicate în funcție de propriul program, într-o rețea extinsă de locații la nivel național, cu program prelungit și deseori disponibile și în weekend.” precizeaza compania.

Consumatorii beneficiază si de alte servicii în magazinele partenere PayPoint Colet Expres, printre care plata facturilor pentru utilități, internet, telefon sau cablu, plata ratelor și a asigurărilor, încărcare electronică, plata rovinietei, loto.

„Ne bucurăm să anunțăm semnarea parteneriatului cu GLS, un jucător important pe piața serviciilor de coletărie din România. Este un parteneriat mult așteptat, prin care diversificăm opțiunile de livrare disponibile pentru consumatori prin serviciul PayPoint Colet Expres; totodată, acest acord de colaborare completează eforturile depuse pentru atingerea obiectivului de consolidare a poziției companiei pe acest segment de plăți. Planurile de viitor pentru PayPoint Colet Expres, unde lucrăm deja cu trei jucători importanți din industria de coletărie, includ extinderea rețelei și a portofoliului de plăți. În linie cu direcția strategică generală a companiei, vizăm consolidarea prezenței pe toate segmentele în care operăm.” – Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services România.

„Acest parteneriat ne permite sa ne consolidăm poziția la nivel național în segmentul B2C și C2C, care se află în creștere rapidă. Datorită rețelei extinse PayPoint avem și mai multe variante de livrare pentru clienții existenți și pentru cei care caută un partener de încredere în industria coletăriei, care oferă flexibilitate și servicii de înaltă calitate” – Miklos Szoboszlay, Division Manager GLS România.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?