Patria Bank lanseaza platforma de internet si mobile banking

24 septembrie 2019

O nouă platformă de internet și mobile banking este disponibilă clienților Patria Bank, începând din această lună. „Cu un design simplu și ușor de parcurs, noua platformă este aliniată la standardele europene în domeniul securității datelor personale și răspunde noii directive de plăți PSDII.”, potrivit comunicatului.

Noua platformă dispune și de o aplicație dedicată pentru telefoanele de tip smartphone, Patria Mobile Banking, disponibilă persoanelor fizice. Facilitățile puse la dispoziție în cadrul platformei ajută utilizatorii să aibă acces non-stop la conturi, un control mai bun asupra bugetului și să realizeze economii, prin constituirea de depozite, direct prin intermediul platformei.

În Patria Bank vedem digitalizarea drept un instrument prin care putem oferi servicii mai bune clientului, pentru a-i salva timp: timp în accesarea de servicii și timp în tranzacționare. “ Aici” şi “acum” au devenit tot mai importante pentru client. Nivelul de digitalizare va determina pe viitor gradul de competitivitate al băncilor, ceea ce este o provocare și o oportunitate în același timp. Facem continuu pași în direcția digitalizării și îmbunătățirii soluțiilor oferite clienților, concomitent cu automatizarea de procese interne.”, spune Valentin Vancea, Director General Adjunct, Patria Bank.

Noua platformă este deja disponibilă, iar clienții Patria Bank au început înregistrarea și utilizarea acesteia; noua Patria Online Internet & Mobile Banking înlocuiește vechea platformă si oferă un nivel superior de experiență a clienților în interacțiunea cu banca prin funcționalități suplimentare și un grad sporit de mobilitate.

Pentru perioada următoare banca își mai propune digitalizarea anumitor fluxuri și operațiuni precum și dezvoltarea de noi produse și procese pentru diversificarea și simplificarea interacțiunii clienților cu banca.

Patria Bank este o bancă românească, listată la Bursa de Valori București, cu prezență la nivel național, peste 180.000 de clienți și 3,5 miliarde lei în active.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?