Patria Bank isi relanseaza website-ul, cu geolocalizare si posibilitatea de a solicita produse on-line

20 martie 2017

Patria Bank a lansat noul website www.patriabank.ro, platformă care oferă o experiență online simplificată, acces rapid la informaţii şi aplicaţii care permit o utilizare prietenoasă de pe orice tip de dispozitiv (PC, tabletă, smartphone).

„Noul website www.patriabank.ro este acum o platformă utilă de interacţiune şi vânzare prin care clienții pot afla rapid informațiile de care au nevoie și pot solicita on-line produsele dorite, totul extrem de simplu.”, ptrivit comunicatului de presa.

“Ne-am dorit să ducem în on-line apropierea și deschiderea cu care facem business în off-line, oferind clienților și potențialilor clienți un nou website simplu, structurat și în care se poate naviga și găsi informații la fel de ușor precum într-o conversaţie cu consultanții noștri. Am integrat widget-uri noi, dar și clasice, precum geolocația, convertor de curs valutar, calculatoare de credit sau opțiunea de search, într-o platformă cu un design modern, intuitiv, ce permite acomodarea ofertei de produse și servicii și o experiență cât mai plăcută pentru clienți.”, a declarat Ștefania Cristescu, Director Marketing și Comunicare Patria Bank.

Printre noile functionalități pe care le propune noul website se numără o serie de aplicatii precum harta cu identificarea locației în care se află vizitatorul și afișarea celei mai apropiate sucursale, calculatoare de credit, formulare pentru solicitarea de produse on-line și oferirea de „feedback”.

“Practic, în noua platformă am încercat să integrăm cele mai bune practici și principii de web-design și să construim o experiență de navigare plăcută pentru vizitatorii site-ului nostru, indiferent dacă aceștia sunt sau nu familiarizați cu tehnologia. Ne dorim ca această platformă să aducă un plus de valoare și să devină un instrument cu adevărat util pentru cei ce vor să afle mai multe despre Patria Bank și serviciile oferite.” a declarat Cristina Săcuiu, Project Manager și Coordonator Marketing Patria Bank.

Patria Bank finanțează, în principal, IMM-urile şi microîntreprinderile, inclusiv segmentul AGRO, și este în curs de extindere și consolidare a segmentului de retail prin oferirea de servicii și produse financiare populației din zonele urbane și rurale, având la baza un model de business bazat pe  exploatarea la maxim a tehnologiei.

Grupul Patria Bank este deţinut de Fondul de Investitii Emerging Europe Accession Fund (EEAF), un fond de private equity ai cărui principali investitori sunt BERD (Banca Europeană de Reconstrucţie si Dezvoltare), FEI (Fondul European de Investiţii, parte a Grupului Băncii Europene pentru Investiţii), DEG (Banca de Dezvoltare, parte a grupului bancar KFW) BSTDB (Banca de Dezvoltare a Regiunii Mării Negre). Din Grupul Patria Bank fac parte: Patria Bank SA, Banca Comercială Carpatica SA, Patria Credit IFN SA, SAI Carpatica Asset Management şi SAI Intercapital Invest SA.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Nocash
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?