Patria Bank extinde parteneriatul cu Namirial pentru a putea oferi produse pe canale digitale

7 iunie 2021

Patria Bank și Namirial extind parteneriatul pentru dezvoltarea noii platforme de produse 100% online a băncii, precum și pentru semnarea electronică a documentelor interne.

NAMIRIAL, un Furnizor de Servicii de Încredere care oferă soluții ce ajută companiile în procesul de transformare digitală, a anunțat astăzi extinderea parteneriatului început acum câțiva ani cu Patria Bank.


„Clienții Patria Bank vor putea în curând să-și deschidă un cont și să achiziționeze produse non-credit, 100% online, prin intermediul platformei digitale Patria Bank care integrează soluțiile certificate eIDAS oferite de Namirial printre care platforma de identificare video LiveID+, platforma de gestionare a tranzacțiilor digitale eSignAnywhere și semnăturile electronice calificate,” potrivit comunicatului.

„Angajații băncii vor putea utiliza serviciul de semnatură digitală, cu certificat calificat, pentru a semna documente interne precum și documente cu partenerii și furnizorii externi,” precizeaza banca.

Suntem bucuroși să extindem parteneriatul cu Namirial pentru oferirea de servicii “de nivel următor” tuturor celor care doresc să acceseze simplu, de la distanță, servicii financiare, indiferent de zona în care trăiesc, urban sau rural. Parteneriatul va evolua în continuare pentru a susține clienții într-o călătorie digitală completă, cu o experiență facilă și prietenoasă, și astfel o gestionare optimă a vieții lor financiare.” a declarat Valentin Vancea, Director General Adjunct, membru în Consiliul Director al Patria Bank.

Continuând procesul de dematerializare pe care l-am început acum câțiva ani cu Patria Bank când am implementat semnătura electronică olografă biometrică, extindem acum gama de soluții pentru a facilita accesul clienților la produsele și serviciile pe care bancă le va oferi 100% online. Platforma digitală Patria Bank integrează platforma de semnare la distanță eSignAnywhere, soluția de identificare la distanță LiveID + și Serviciile de Încredere pe care le oferim în România în temeiul Regulamentului UE 910/2014 „, a adăugat Adrian Dinculescu, Managing Director, Namirial SRL.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?