Parteneriat strategic intre o platforma specializata in expedierea si livrarea coletelor si o platforma de ecommerce

27 august 2020

Coletăria.ro, platforma specializata expedierea și livrarea coletelor, parte a grupului Packeta, cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est, intră în parteneriat cu platforma eCommerce Gomag.

„Parteneriatul le oferă celor peste 1600 de magazine online ce folosesc platforma Gomag acces instant la un sistem bazat pe multiple servicii integrate, atât de livrare a coletelor, cât și de dezvoltare a afacerii online dincolo de granițele României,” potrivit comunicatului de presa.

„Coletăria.ro asigură conectarea magazinelor cu marketplace-uri din UE, pentru o extindere rapidă a afacerii online și oferă, prin rețeaua deja existentă de parteneri, servicii de consultanță juridică, de înființare de companii, pentru deschiderea de conturi bancare, metode de plată, traduceri, marketing etc.,” precizeaza compania.

Coletăria.ro avansează în demersul de consolidare a poziției pe piața de curierat, pentru a deveni unul dintre partenerii strategici ai industriei de comerț electronic din România. Prin parteneriatul cu platforma Gomag, completăm un ciclu de extindere a serviciilor oferite clienților din România, prin intermediul principalelor platforme de comerț electronic”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro, menționând că integrarea cu platforma Gomag a venit ca urmare a cererii magazinelor online din platformă de a beneficia de serviciile Coletăria.ro, în principal fiind vizate expedierile către țările din Europa.

Știm cât de importantă este partea de logistică pentru magazinele online, iar în această perioadă, când piața de eCommerce cunoaște un adevărat boom de creștere, prin parteneriatul Gomag – Coletăria.ro, oferim clienților noi oportunități de dezvoltare”, spune Cosmin Daraban, CEO Gomag.

Adauga comentariu

Noutăți
Nocash
Cifra/Declaratia zilei

Mihai Draghici – CEO PayByFace

„Dupa ce oamenii creeaza un cont PayByFace si au adaugat cardul, selfi-ul si PIN-ul, si au avut un pic de curaj sa se duca sa incerce, daca au incercat o data plata prin recunoastere faciala nu mai folosesc altceva (n.r. ca modalitate de plata). 80% dintre ei numai asta folosesc. Le place la nebunie.” 

Afla aici rezultatele in adoptia platii prin recunoastere faciala.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?